حذف کامل نسخه های کاغذی بیمه های پایه از ابتدای دی

به گزارش وبلاگ هوانورد، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: تمامی نسخه های کاغذی بیمه های پایه از جمله بیمه سلامت و تامین اجتماعی در تمام مراکز درمانی، از اول دی سال جاری، به صورت الکترونیکی نوشته می گردد واین موضوع به فرمانداری ها ابلاغ شده است.

حذف کامل نسخه های کاغذی بیمه های پایه از ابتدای دی

به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز شنبه در نشست اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در محل استانداری، بیان نمود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس برنامه توسعه، تصمیم به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی گرفته که خوشبختانه بخشی از این کار در حوزه بیمه شدگان تامین اجتماعی اجرا شده است و بیمه سلامت استان نیز تا به امروز 90 درصد کار ها را در این زمینه انجام داده است.

وی اضافه کرد: برای اجرایی شدن این طرح، به حمایت و پشتیبانی مسوولان بلندپایه استان و هماهنگی بین بخشی دستگاه های مرتبط با حوزه سلامت احتیاج است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: دستگاه های مربوطه با فراهم کردن زیرساخت ها و فضای عمومی باید فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی را اجرایی نمایند؛ بعلاوه دریافت هرگونه هزینه اقتصادی در این خصوص ممنوع است.

وی ادامه داد: ضروری است که تمام مراکز درمانی و پزشکان، نسخه ها و پرونده های بیماران را به صورت الکترونیکی ثبت نمایند و از نوشتن نسخه کاغذی خودداری نمایند.

در این نشست مدیران سازمان های بیمه گر پایه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بعضی روسای دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان حضور داشتند.

منبع: فرارو

به "حذف کامل نسخه های کاغذی بیمه های پایه از ابتدای دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف کامل نسخه های کاغذی بیمه های پایه از ابتدای دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید