خبرنگاران لاریجانی از زحمات و کوشش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی کرد

به گزارش وبلاگ هوانورد، تهران-خبرنگاران- رییس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با وزیر آموزش و پرورش، از زحمات و کوشش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان در دوره شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

خبرنگاران لاریجانی از زحمات و کوشش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی کرد

به گزارش روز پنج شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در گفت و گوی تلفنی با علی لاریجانی ضمن احوالپرسی از وی با اشاره به راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزی، گفت: در ابتدای راه اندازی شبکه شاد حدود 75 درصد از محتواهای آموزشی در مدارس تدریس شده بود بنابراین در این شبکه آموزشی ارزیابی از مجموعه آموخته شده انجام و آموزش مابقی محتواهای درسی ادامه و به انتها می رسد.

وی اضافه نمود: اتمام سال تحصیلی و انتقال همه محتوای آموزشی برعهده معلمان است لذا نه تنها معلمان تعطیل نیستند بلکه با علاقه مندی بیشتری در میدان حضور دارند و تمام وقت خود را صرف آموزش دانش آموزان می نمایند و ما نیز باید از آنان حمایت و پشتیبانی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش‫ با بیان اینکه نباید آموزش تعطیل گردد، گفت: محیط آموزشی باید برای آموزش مناسب باشد و در جاهایی که اینترنت وجود ندارد، بسته های آموزشی ارائه می گردد.

‫وی اضافه نمود: البته اگر آمار دانش آموزانی که پیروز به ورود به این شبکه نشدند به طور دقیق تعیین گردد برای آموزش آنان تدبیر خواهیم کرد‪.

‫وزیر آموزش و پرورش تاکید نمود: مدیران و معلمان به صورت حضوری و با ارائه بسته های آموزشی حتی با تماس های تلفنی آموزش را پی می گیرند و اجازه نمی دهیم دانش آموزی از آموزش جا بماند.

در این گفت وگوی تلفنی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که فرایند آموزش نباید تعطیل یا با وقفه روبرو گردد، گفت: هیچ دانش آموزی نباید از آموزش جا بماند، فضای آموزش باید برای همه دانش آموزان مناسب باشد و درجاهایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست، فراوری بسته های آموزشی صورت گیرد.

لاریجانی همچنین در این تماس تلفنی از زحمات و کوشش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران لاریجانی از زحمات و کوشش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لاریجانی از زحمات و کوشش معلمان در تداوم جریان یادگیری دانش آموزان قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید