رم حذف شد، پورتو و موناکو به مرحله گروهی رسیدند

به گزارش وبلاگ هوانورد، هم تیمی های فرانچسکو توتی در نهایت ناباوری از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا بازماندند.

رم حذف شد، پورتو و موناکو به مرحله گروهی رسیدند

به گزارش وبلاگ هوانورد، دور برگشت پلی اف مقدماتی فصل 2017-2016 لیگ قهرمانان اروپا با حذف رم و صعودپورتو و موناکو شروع شد.

در مهم ترین بازی، پورتو که در بازی خانگی دور رفت با رم به تساوی یک بریک رضایت داده بود در بازی برگشت در زمین تیم ایتالیایی دست به کار بزرگی زد و با کسب فزونی قاطع 3 بر صفر به مرحله گروهی صعود کرد.

قبل از اخراج دروسی در دقیقه 39 و امرسون در دقیقه 50 و 9 نفره شدن رم، پورتو با گل دقیقه 9 فلیپه پیش افتاده بود و در نهایت هم 2 بار دیگر توسط لیون در دقیقه 73 و کورونا در دقیقه 75 به گل رسید.

به این ترتیب هم تیمی های کاسیاس با فزونی 3 بر صفر در این بازی و پیروزی مجموع 4 بریک به مرحله گروهی معتفزونین جام باشگاهی اروپا رسیدند.

در دیگر بازی مهم، موناکو با گل دقیقه 90 فابیانو در خانه یک بر صفر ویارئال را شکست داد و با فزونی مجموع 3 بریک به دور گروهی راه یافت.

سلتیک با وجود باخت 2 بر صفر در خانه هاپوئل با فزونی مجموع 5 بر 4 جواز صعود را به دست آورد، لژیا ورشوی 10 نفره در زمین خودش با تساوی یک بریک مقابل دوندلاک متوقف شد اما در مجموع به فزونی 3 بریک رسید و تساوی 2 بر 2 ویکتوریا پلژن و لودوگورتس رازگراد هم به معنای پیروزی مجموع 4 بر 2 لودوگورتس و صعود این تیم بود.

منبع: تسنیم

به "رم حذف شد، پورتو و موناکو به مرحله گروهی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم حذف شد، پورتو و موناکو به مرحله گروهی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید