شرایط فروش ساینا S، کوئیک S و کوئیک R ویژه سامانه یکپارچه منتشر شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، شرایط فروش ساینا S، کوئیک S و کوئیک R از سوی گروه خودروسازی سایپا اعلام شد. براساس اطلاعیه سایپا، متقاضیانی که در خرداد ماه 1402 نسبت به انتخاب ساینا S، کوئیک S یا کوئیک R اقدام کردند، شرایط ثبت نام را دارا هستند. به شرط آنکه در تاریخ 13 تیر ماه برای ایشان پیامک ارسال شده باشد.

شرایط فروش ساینا S، کوئیک S و کوئیک R ویژه سامانه یکپارچه منتشر شد

بیت ران - شرایط فروش ساینا S، کوئیک S و کوئیک R برای متقاضیان خرید این دو خودرو در مرحله دوم فروش در سامانه یکپاچه اعلام شد. علاقه مندان به خرید این محصولات سایپا می توانند از روز پنجشنبه 22 تیر ماه نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

این مدت زمان تا 3 روز پس از شروع ثبت نام ادامه دارد. متقاضیان باید به آدرس saipa.iranecar.com جهت تکمیل فرایند ثبت نام مراجعه نمایند.

گفتنی است متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کردند، احتیاج به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور برای ثبت نام ندارند.

تحویل 90 روزه محصولات سایپا

متقاضیانی که در طرح عادی سامانه یکپارچه (در خرداد ماه امسال) برای خرید خودرو کوئیک S اقدام کردند، در تابستان امسال خودرو خود را تحویل می گیرند.

خریدارانی هم که خودرو ساینا S را در آن موقع برای خرید انتخاب کردند، خودرو خود را در پاییز امسال تحویل خواهند گرفت. متقاضیان خرید این دو خودرو باید توجه داشته باشند شرایط فروش ساینا S و کوئیک S فقط مختص افرادی است که در تاریخ 20 تیر 1402 پیامک دریافت کردند.

براساس این شرایط فروش، قیمت کوئیک اس 268/840/000 تومان و بهای ساینا اس نیز 248/726/000 تومان معین شد. زمان تحویل این خودروها، 90 روز پس از تکمیل فرایند خرید است.

نوع خودروقیمت خودرو (تومان)رنگزمان تحویل
کوییک اس268/840/000سفید90 روز کاری
ساینا اس248/726/000سفید90 روز کاری
کوییک آر دنده ای (رینگ فولادی)256/031/000سفید، مشکی90 روز کاری

سایپا در هنگام اعلام این شرایط فروش عنوان نمود که تعداد محدودی کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک هم وجود دارد. از جمله بعضی آپشن های این خودرو می توان به صندلی های چرمی و کفی سه بعدی و… اشاره نمود.

با توجه به قیمت 338/643/000 تومانی این خودرو، متقاضیانی که تمایل به خرید این خودرو را دارند می توانند نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایند.

این خودرو به صورت پیشنهادی به متقاضیان خرید کوئیک S، ساینا S و کوئیک R دنده ای (رینگ فولادی) عرضه خواهد شد. متقاضیان می توانند یکی از خودروهای اصلی یا پیشنهادی را ثبت نام نمایند. سایپا خاطرنشان کرد که به محض تکمیل طرفیت خودرو پیشنهادی، امکان ثبت نام برای کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک دیگر وجود ندارد.

گفتنی است که درصورت هرگونه افزایش در هزینه های شماره گذاری، بیمه، مالیات، اقلام استاندارد محصول و… تا قبل از فاکتور، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه های مربوطه نیز برای مشتری محترم صادر خواهد شد.

شرایط پیش فروش محصولات MVM تحویل 90 روزه منتشر شد / فهرست قیمت تیر 1402

قیمت محصولات ام وی ام مدیران خودرو با هزینه های جانبی اعلام شد

ماموت خودرو؛ میزبان خدمات محصولات رنو در ایران شد

تارا فیس لیفت وارد فاز اجرایی شد / شروع تغییر چهره تارا ایران خودرو

موتور TU5 پلاس ایران خودرو به سایپا نرسید / شاهین پلاس فراوری نمی گردد؟

قیمت خودروهای تجاری در سایه خلاء قانونی / لزوم نظارت بر شیوه قیمت گذاری پیکاپ ها

منبع: بیت ران

به "شرایط فروش ساینا S، کوئیک S و کوئیک R ویژه سامانه یکپارچه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش ساینا S، کوئیک S و کوئیک R ویژه سامانه یکپارچه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید