فرود چترباز های آمریکایی روی درختان 6 مجروح برجا گذاشت

به گزارش وبلاگ هوانورد، درپی برگزاری تمرین نظامی از سوی نیرو های آمریکایی در آلمان، 6 چترباز آمریکایی به جای فرود در منطقه تعیین شده روی درختان فرود آمده و مجروح شدند.

فرود چترباز های آمریکایی روی درختان 6 مجروح برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ هوانورد، حین تمرین نظامی روز چهارشنبه نیروهای آمریکایی در آلمان 6 سرباز آمریکایی و یک آتش نشان آلمانی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به نوشته خبرگزاری اسوشیتد پرس، کریس بردلی سخنگوی تیپ 173 هوایی آمریکا، روز چهارشنبه حین برگزاری تمرین نظامی، شماری از چتربازان از جهت خود منحرف شده و در میان درختان فرود آمدند.

بردلی اضافه نمود، نیروهای امدادی آلمانی فوراً در صحنه حاضر شدند تا این چتربازان را که لای شاخه های درختان گیر افتاده بودند نجات دهند که در این میان یک آتش نشان نیز مجروح شد.

این مقام آمریکایی گفت: عملیات های هوایی همیشه با خطراتی همراه هستند. به همین دلیل است که تمام مراحل پرش [از هواپیما] را تمرین می کنیم تا چتربازانمان مهارت های خود را به بهترین شکل حفظ نمایند.

سال گذشته نیز در خلال تمرینی نظامی در ایالت می سی سی پی آمریکا 32 چترباز مجروح شدند که 18 نفر از آن ها به دلیل شدت جراحات و شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شدند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ماه گذشته به طور ناگهانی دستور داد، شمار نیروهای آمریکایی در آلمان از 34500 به 25000 نفر کاهش یابد.

کاخ سفید اصرار نموده که آلمان باید دو درصد از درآمد ناخالص داخلی خود را صرف بودجه امنیتی کند [و هزینه بیشتری برای حضور نیروهای آمریکایی در این کشور پرداخت کند] و ترامپ تصمیم گرفته است تا زمانی که برلین بدهی هایش به ناتو را پرداخت ننموده باشد، 9500 هزار نیروی آمریکایی را از این کشور خارج کند.

روز یکشنبه هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در واکنش به این تصمیم ترامپ گفته بود، دوران روابط خوب کشورهای اروپایی با آمریکا به سر رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرود چترباز های آمریکایی روی درختان 6 مجروح برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود چترباز های آمریکایی روی درختان 6 مجروح برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید