مربی سرشناس دنیا ورزش درگذشت

به گزارش وبلاگ هوانورد، مرد نام آشنای دنیای حرفه ای اسنوکر و مربی رونی اوسالیوان دار فانی را وداع گفت.

مربی سرشناس دنیا ورزش درگذشت

به گزارش وبلاگ هوانورد، فرانک آدامسون مربی مشهوری که با بازیکنانی از جمله رونی اوسالیوان، استیفن لی و جک لیزووسکی کار می کرد، در سن 93 سالگی درگذشت.

آدامسون اهل بریستول انگلستان در محافل اسنوکر به عنوان یکی از برترین مربیان این ورزش شناخته شده بود. او به بازیکنان جوان بی شماری یاری کرد تا تکنیک خود را بهبود بخشند. اوسالیوان چندین سال با آدامسون کار کرد و پس از کسب دومین عنوان دنیای خود در سال 2004 به او ادای احترام کرد.

دنیل ولز که آدامسون، مربی او بود، گفت: فرانک یک مربی باورنکردنی بود و توانایی کار با بازیکنانی با همه استانداردها؛ از مبتدی تا قهرمان دنیا را داشت. او بیشتر زندگی خود را وقف اسنوکر نموده و به بازیکنان زیادی یاری کرد. او بعلاوه یک مرد دوست داشتنی بود و همه کسانی که او را می شناختند دلتنگ او خواهند شد.

نیک بارو یکی دیگر از مربیان صاحب نام دنیای اسنوکر توضیح داد: زمانی که من یک بازیکن اسنوکر بودم، فرانک در یاری به من در درک بازی به عنوان یک مربی کاربلد موثر بود. او بعدا سال های زیادی را صرف یاری به من کرد تا سبک و روش مربیگری خودم را پیدا کنم. او همواره قبل از هر چیز، خود را شاگرد بازی اسنوکر می دانست و به همین علت است که من عمیقا به او اعتماد داشتم.

  • عکس | شوخی آخر سال عربستان سوژه خنده خواهر رونالدو شد

منبع: خبر ورزشی

منبع: همشهری آنلاین

به "مربی سرشناس دنیا ورزش درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سرشناس دنیا ورزش درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید