مربی نفت مسجدسلیمان: قبلاً پرسپولیس را شکست داده ایم و برد دوباره دور از دسترس نیست

به گزارش وبلاگ هوانورد، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است پیروزی این تیم برابر پرسپولیس در ملاقات روز آدینه دو تیم دور از دسترس نیست.

مربی نفت مسجدسلیمان: قبلاً پرسپولیس را شکست داده ایم و برد دوباره دور از دسترس نیست

رضا طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هوانورد، درباره تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان گفت: اخراج بازیکن مس ناشی از فشار ما بود. به بازیکنان گفته بودیم می توانند از فضاهای دفاع حریف استفاده کنیم و حتی در ثانیه های پایانی با دروازه بان و مدافع حریف 4 به 2 شدیم. نفت مسجدسلیمان رو به جلو حرکت می نماید و امید زیادی به تیم داریم.

وی با اشاره به غایبان نفت مسجدسلیمان برابر مس توضیح داد: یکی دو بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما بازی خوبی ارائه کردیم. حتی برابر فولاد که با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردیم، عملکرد خوبی ارائه کردیم و موقعیت گلزنی به وجود آوردیم. زمان زیادی بُرد تا ساختار دفاعی تیم را درست کنیم و در دو بازی گذشته هم توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا نفتی ها می توانند از سقوط به لیگ دسته اول نجات یابند یا خیر، به وبلاگ هوانورد گفت: این توانایی را داریم و ان شاءالله بهتر از این می شویم. امیدوارم به یک برد دست یابیم تا در ملاقاتهای بعدی راحت تر بازی کنیم و استرس بازیکنان از بین برود. نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و حق دارند که از نتایج تیم ناراحت باشند. مدیران استانی باید پشتیبانی لازم را داشته باشند تا پس از بقا در لیگ برتر، برای فصل آینده هم تیم خوبی ببندیم.

طاهری در خصوص ملاقات با پرسپولیس که پس از شکست برابر صنعت نفت آبادان تیمی زخم خورده محسوب می گردد، اظهار داشت: تمام کوشش خود را می کنیم تا نفت در لیگ برتر بماند. امیدوارم از پرسپولیس امتیاز بگیریم تا همین فرایند را حفظ کنیم. مس رفسنجان هم پیش از ملاقات با ما برابر پرسپولیس شکست خورده و تیمی زخم خورده بود.

وی در ادامه عنوان نمود: پرسپولیس نیز همین شرایط را دارد و این گونه نیست که نتوانیم پرسپولیس را شکست بدهیم. قبلاً این تیم را شکست داده بودیم و پیروزی برابر این تیم دور از دسترس نیست. بازیکنان نفت فرایندی صعودی دارند و امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم. برای کسب امتیاز کوشش می کنیم و اگر امتیازات کامل این مسابقه را بگیریم، چه بهتر.

مربی نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بیان نمود: زمین شرایط بهتری دارد و امیدوارم آن را ترمیم نمایند. تمرینات ما داخل زمین برگزار می گردد و امیدوارم مشکل این زمین را حل نمایند که این کار سال جاری انجام نخواهد شد. قرار شد بخشی از قرارداد اعضای تیم در چند روز آینده پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مربی نفت مسجدسلیمان: قبلاً پرسپولیس را شکست داده ایم و برد دوباره دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی نفت مسجدسلیمان: قبلاً پرسپولیس را شکست داده ایم و برد دوباره دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید