مرحله نو ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از اواخر تیر

به گزارش وبلاگ هوانورد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی مرحله اول وام قرض الحسنه 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی 40 هزار نفر ثبت نام کردند و سهمیه ها به طور کامل در این مرحله پر شد، اعلام نمود: کوشش می کنیم اواخر تیرماه مرحله دوم ثبت نام وام قرض الحسنه باز گردد.

مرحله نو ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از اواخر تیر

محسن تقیانی در تبادل نظر با ایسنا، با اشاره به اینکه مرحله اول ثبت نام وام قرض الحسنه 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی طی توافقی که با بانک رفاه داشتیم به اتمام رسید، گفت: سهمیه ثبت نام این مرحله از وام برای 40 هزار نفر بود که این افراد طی مرحله اول به وسیله کانون های بازنشستگی، پیروز به ثبت نام وام شدند و سهمیه ها به طور کامل در این مرحله پر شد.

وی اظهار داشت: طی مراحل بعدی نیز سهمیه هایی برای ثبت نام وام قرض الحسنه اعلام و ثبت نام انجام خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درخصوص زمان مراحل بعدی ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی شرح داد: باتوجه به اینکه ارائه وام ها به صورت مرحله ای با بانک رفاه انجام و بخشی از اعتبارات به وسیله سازمان تامین اجتماعی و بخشی به وسیله بانک رفاه تامین می گردد، این موضوع بستگی به طرفین دارد، اما قطعا طی سال 1402، حداقل 300 هزار سهمیه برای وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه خواهد شد.

وی اظهار داشت: کوشش می کنیم اواخر تیرماه مرحله دوم ثبت نام وام قرض الحسنه 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی باز گردد.

تقیانی درخصوص بعضی اظهارات بازنشستگان تامین اجتماعی درباره اینکه هنوز بعضی ها نتوانسته اند وام قرض الحسنه سال 1401 را دریافت نمایند، اظهار داشت: کسانی که ثبت نام آن ها در سامانه انجام و نهایی شده بود، وام خود را دریافت نموده اند، اما تعدادی بودند که به دلایلی مانند چک برگشتی، اطلاعات نادرست و یا مشکل مسدودی حساب ثبت نامی اشان نهایی نشده بود. این افراد برای سال نو می توانند درخواست خود را ارائه نمایند.

ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی از 27 خردادماه شروع و 31 خردادماه سرانجام یافت. مبلغ وام از 12 میلیون تومانی که در سال گذشته پرداخت می شد، به 20 میلیون تومان افزایش یافته است که این تسهیلات در این مرحله، به 40 هزار بازنشسته تأمین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

منبع: فرارو

به "مرحله نو ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از اواخر تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله نو ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از اواخر تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید