نتایج آنالیز هر برنامه به وسیله ده آنتی ویروس معتبر به کاربران بازار اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ هوانورد، کاربران بازار از این پس می توانند پیش از نصب هر برنامه یا بازی ایرانی، نتایج آنالیز امنیت آن را به وسیله 10 آنتی ویروس جهانی ببینند.

نتایج آنالیز هر برنامه به وسیله ده آنتی ویروس معتبر به کاربران بازار اعلام می گردد

در تازه ترین نسخه بازار، گزارش آنالیز امنیتی 10 آنتی ویروس بازار به صفحه جزییات هر برنامه و بازی اضافه شده است. با این قابلیت، نتایج آنالیز سلامت سنجی هر برنامه در اختیار کاربر قرار می گیرد تا با اطمینان بیشتری اقدام به دانلود و نصب کند. برای استفاده از این امکان، کاربران می توانند نسخه بازار روی گوشی خود را به روز رسانی نمایند.

محمد تکلو، مدیر محصول بازار، می گوید: برنامه ها و بازی ها، بدون گزارش سلامت به وسیله آنتی ویروس ها، اجازه انتشار نمی گیرند. کاربران می توانند پیش از نصب، نتیجه آنالیز 10 آنتی ویروس از جمله مکافی، کسپرسکی، گوگل پلی پروتکت، Eset و سیمانتک را ببینند. مهم ترین کارکرد آنتی ویروس ها شناسایی رفتار مخرب در برنامه ها و بازی هاست.

براساس اعلام بازار، FSecure ،ClamAv ،Comodo ،ZonerMobileSecurity و PadvishAv از دیگر آنتی ویروس هایی هستند که گزارش آنالیز آن ها درباره هر اپلیکیشن در بازار منتشر می گردد و در کنار یکدیگر گزارشی جامع در اختیار کاربر قرار می دهد.

علاوه بر گزارش 10 آنتی ویروس، سپر امنیت بازار نیز به آنالیز های دوره ای خود ادامه خواهد داد و در صورت رصد هرگونه رفتار مخرب پس از انتشار برنامه به کاربر هشدار می دهد که آن برنامه را حذف نمایند.

بازار پذیرای نظر کاربران در خصوص هرگونه رفتار مخرب در برنامه ها به وسیله دکمه شکایت از برنامه خواهد بود و به شکایت های مرتبط ترتیب اثر خواهد داد.

منبع: فرارو

به "نتایج آنالیز هر برنامه به وسیله ده آنتی ویروس معتبر به کاربران بازار اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آنالیز هر برنامه به وسیله ده آنتی ویروس معتبر به کاربران بازار اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید