پیش نمایش هیوندای i30 N فیس لیفت منتشر شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، هیوندای به تازگی پیش نمایشی از نسخه قدرتی i30 N با جعبه دنده 8 سرعته دوکلاچه را منتشر نموده است.

پیش نمایش هیوندای i30 N فیس لیفت منتشر شد

شرکت هیوندای به تازگی عکس های تیزری از نسخه جدید i30 N. فیس لیفت را منتشر نموده است. آن گونه که در عکس های تیره پیداست، همانند سایر محصولات خانواده i30″، نسخه N. خودرو نیز از چهره تهاجمی تری بهره می برد. در قسمت جلو، جلوپنجره شش گوشه به همراه ورودی های هوای عظیم تر و چراغ های روز V. شکل خودنمایی می نمایند. از نمای کناری شاهد قرارگیری رینگ های 19 اینچی اسپرت جدید هستیم که نسبت به نسخه استاندارد i30، 14 کیلوگرم وزن کم تر دارند. در قسمت عقب نیز ویژگی های ظاهری جذابی از i30 N. را مشاهده می کنیم که شامل دو خروجی اگزوز در هر سمت سپر، دیفیوزر و چراغ های LED با گرافیک جدید می شوند.

فارغ از تغییرات ظاهری در چهره هیوندای i30 N. فیس لیفت، تعیینات فنی این خودرو نیز به روزرسانی شده است. مهم ترین خبر، هماهنگ شدن پیشرانه با جعبه دنده 8 سرعته دوکلاچه اتوماتیک جدید است. این جعبه دنده، که در ولوستر N. 2021 نیز نصب شده، با بهره گیری از حالت های مختلف، لذت رانندگی را دوچندان می نماید. به طور مثال، با استفاده از حالت Grin Shift، بیشینه گشتاور پیشرانه در حالت اوربوست توربو ها از 351 نیوتن متر به 375 نیوتن متر افزایش می یابد. حالت دیگری با نام ‘N Power Shift نیز برای زمانی که راننده با بیش از 90 درصد توان گاز می دهد طراحی شده است.

هیوندای i30 N. جدید همانند مدل قبل از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با 271 اسب بخار قدرت و 375 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. به احتمال زیاد، نسخه پایه ای i30 N. با 246 اسب بخار قدرت نیز همچنان به بازار عرضه می گردد. هیوندای i30 N. به عنوان اولین محصول از زیرمجموعه N. هیوندای در سال 2017 معرفی گشت. از آن موقع تا به امروز، این خودرو به رقیبی قدرتمند برای هاچ بک های قدرتی بازار همچون گلف GTI و رنو مگان تبدیل شده است. هیوندای تا به امروز قیمت و تاریخ عرضه i30 N. جدید را تعیین ننموده است، اما مدل قبلی این خودرو در بازار جهانی با قیمت پایه ای بیش از 35 هزار دلار عرضه شده بود.

منبع: اسب بخار

منبع: فرادید

به "پیش نمایش هیوندای i30 N فیس لیفت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش نمایش هیوندای i30 N فیس لیفت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید