چگونه از چراغ قوه اپل واچ استفاده کنیم؟

به گزارش وبلاگ هوانورد، با یک ویژگی کاربردی اپل واچ به راحتی می توانید شب را روشن کنید. اپل واچ ویژگی هایی عالی مثل ردیاب سلامت و حتی پخش کننده موسیقی را در یک ساعت هوشمند کوچک به کاربران خود ارائه می دهد. با این حال بسیاری از افراد نمی دانند که اپل واچ چراغ قوه نیز دارد.

چگونه از چراغ قوه اپل واچ استفاده کنیم؟

ما در این مقاله از وبلاگ هوانورد مگ به شما نشان خواهیم داد که چگونه چراغ قوه اپل واچ و حالت های مختلف آن را فعال کنید. اگر شما هم اپل واچ دارید، حتما ما را تا انتهای این مقاله مجذوب کننده و بسیار کاربردی همراهی کنید.

به Control Center اپل واچ خود بروید.

برای فعال کردن حالت چراغ قوه، ابتدا باید وارد Control Center شوید. برای انجام این کار مچ دست خود را بالا بیاورید یا روی صفحه اپل واچ خود ضربه بزنید. حال صفحه را از پایین به بالا بکشید (به سمت بالا اسکرول کنید). با استفاده از انگشت خود یا Digital Crown به پایین بروید و نماد چراغ قوه را انتخاب کنید.

در این بخش سه حالت چراغ قوه برای انتخاب وجود دارد که عبارتند از:

  • نور سفید ثابت
  • نور سفید چشمک زن
  • نور قرمز ثابت

برای جابه جایی بین حالت های مختلف، انگشت خود را به سمت چپ بکشید. نور سفید ثابت گزینه خوبی برای زمانی است که در یک اتاق تاریک هستید. نور سفید چشمک زن برای استفاده در هنگام دویدن در شب عالی است تا دیگران بدانند که شما در جاده هستید. بعلاوه نور قرمز می تواند به حفظ دید در شب شما و در عین حال به تماشا بهتر آن چیزی که در اطراف شماست، یاری کند.

تنها گفتنی است که پس از انتخاب حالت چراغ قوه، زمانی که صفحه نمایش رو به شما نباشد، روشن ترین حالت آن خواهد بود. هنگامی که صفحه را به سمت خود می چرخانید، نور کمی تاریک می گردد و اپل واچ زمان را به شما نشان می دهد. برای خاموش کردن چراغ قوه دکمه Digital Crown را فشار دهید یا صفحه را از سمت بالا به پایین بکشید.

با استفاده از نکات بالا شما به راحتی می توانید با اپل واچ خود شب را روشن کنید. چراغ قوه چیزی است که ما هرگز نمی دانیم که چه زمانی به آن احتیاج داریم. حال به لطف اپل واچ شما تنها چند ضربه با یک چراغ قوه خوب فاصله دارید. چه در شب برای دویدن بیرون از منزل باشید یا حتی به کمی نور اضافی احتیاج داشته باشید، چراغ قوه اپل واچ قطعا می تواند برای شما مفید باشد.

شما چه ویژگی برتر دیگری را در خصوص اپل واچ می شناسید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ هوانورد مگ به اشتراک بگذارید.

منبع: MakeUseOf

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه از چراغ قوه اپل واچ استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از چراغ قوه اپل واچ استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید