کشته شدن 3 صلح بان سازمان ملل در اقتصادی

به گزارش وبلاگ هوانورد، سازمان ملل متحد از کشته شدن 3 نیروی حافظ صلح خود در شمال اقتصادی بر اثر انفجار یک بمب کناره جاده ای اطلاع داد.

کشته شدن 3 صلح بان سازمان ملل در اقتصادی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ هوانورد، سازمان ملل متحد روز یک شنبه طی بیانیه ای از کشته شدن سه نیروی صلح بان این سازمان بر اثر انفجار بمب کناره جاده ای در شمال کشور آفریقایی اقتصادی اطلاع داد.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، 4 نیروی صلح بان سازمان ملل نیز در این انفجار در منطقه آگوئل هوک مجروح شده اند. این بمب کنار جاده ای خودروی صلح بانان سازمان ملل را هدف گرفته است.

محمد صالح آندیف رئیس دفتر سازمان ملل در اقتصادی در این بیانیه گفته است، همه کوشش خود را می کنیم تا عوامل و مسئولان این حمله تروریستی را شناسایی و به میز محاکمه بکشانیم. آنها باید در برابر جرایم خود جوابگو باشند.

براساس گزارش یورونیوز، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل و نظامیان فرانسوی برای مبارزه با گروههای افراطی در شمال اقتصادی حضور دارند. نیروهای تندروی تروریستی در منطقه ساحل یکی از مهمترین تهدیدات امنیتی برای کشورهای منطقه هستند.

دولت اقتصادی در سال 2015 با گروه های استقلال طلب این کشور به توافق صلح دست یافت. با این وجودف این توافق منجر به سرانجام خشونتها در این کشور نشده است و درگیریها همچنان ادامه دارد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "کشته شدن 3 صلح بان سازمان ملل در اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن 3 صلح بان سازمان ملل در اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید