16 هندزفری توگوشی عالی که کمتر از 1 میلیون تومان قیمت دارند16 هندزفری توگوشی تا 1 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ هوانورد، هدفون های زیادی در بازار وجود دارند که قیمت آن ها به کمتر از 1 میلیون تومان می رسد اما از لحاظ کیفیت صدا عملکرد خوبی دارند. اگر در پی اینچنین محصولاتی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با برترین هندزفری های بازار از نوع توگوشی با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان آشنا کنیم.

16 هندزفری توگوشی عالی که کمتر از 1 میلیون تومان قیمت دارند16 هندزفری توگوشی تا 1 میلیون تومان

لیست محتوا

1. هندزفری وریتی مدل E 91T

2. هندزفری توگوشی شیائومی مدل بیسیک کد BW-4354TY-N1

3. هندزفری اوی مدل ES-850Hi

4. هندزفری توگوشی باسئوس مدل H19

5. هندزفری هیسکا مدل HK-749

6. هندزفری توگوشی باسئوس مدل ENCOK H06

7. هندزفری اکو مدل E2

8. هندزفری توگوشی کیو کی زد مدل DM9

9. هندزفری آنر مدل Am116

10. هندزفری ارایمو مدل OEP-E36

11. هندزفری توگوشی ایکستریکمی مدل GE-109

12. هندزفری موتورولا مدل 3 Earbuds

13. هندزفری توگوشی رپو مدل EP28

14. هدفون کیو کی زد مدل VK4

15. هندزفری توگوشی سامسونگ مدل EO-IC100BBEGAE

16. هدفون کی زد مدل ZSN PRO

برترین هندزفری های توگوشی؛ سخن پایانی

16 هندزفری توگوشی تا 1 میلیون تومان

1. هندزفری وریتی مدل E 91T

نخستین هندزفری تو گوشی که قصد معرفی آن را داریم، هندزفری وریتی مدل E 91T نام دارد. محصولی از برند وریتی که اگرچه نمی توانیم بگوییم برترین هندزفری زیر 1 میلیون تومان است اما با توجه به قیمتی که دارد قطعا شما را راضی نگه خواهد داشت. این محصول از رابط USB-C بهره می برد و کیفیت و شفافیت صدا در آن واقعاً خوب است. از آن جایی که این محصول به سادگی درون گوش قرار می گیرد، عایق نسبتا خوبی را ایجاد می نماید و اجازه نمی دهد صدای محیط فرایند گوش دادن به موسیقی را مختل کند.

2. هندزفری توگوشی شیائومی مدل بیسیک کد BW-4354TY-N1

شیائومی را تقریبا همه خوانندگان این مطلب می شناسند و از کیفیت محصولاتش هم چه در دسته گجت های هوشمند و چه لوازم جانبی آشنایی دارند. هندزفری توگوشی شیائومی مدل بیسیک کد BW-4354TY-N1 هم یکی از محصولات خوب این شرکت در دسته لوازم جانبی است که طراحی ساده و زیبا، قیمت بسیار پایین و کیفیت نسبتا خوبی دارد و تجربه لذت بخشی از گوش دادن به موسیقی را برای شما فراهم می نماید. این محصول با رابط جک 3.5 میلی متری به گوشی شما متصل می گردد در نتیجه با طیف وسیعی از گوشی ها سازگاری دارد.

3. هندزفری اوی مدل ES-850Hi

اگر در بازه قیمتی 300 هزار تومان در پی هندزفری تو گوشی هستید که کیفیت مکالمه در آن خوب باشد، می توانید روی مدل اوی مدل ES-850Hi حساب ویژه ای باز کنید. این محصول از میکروفونی با حساسیت 90 بهره می برد که قادر است صدای شما را با کیفیت بسیار بالایی به گوش مخاطب برساند. اما این موضوع علت نمی گردد هندزفری اوی مدل ES-850Hi را برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم و سریال مناسب ندانیم. این محصول به لطف کیفیت ساخت خوبی که دارد به راحتی درون گوش قرار می گیرد و در نتیجه صدا را به شکل خوبی به گوشتان می رساند. این محصول از دکمه های کم و زیاد کن صدا برخوردار است و بنابراین می توانید صدای موسیقی را هم با استفاده از آن کنترل کنید.

4. هندزفری توگوشی باسئوس مدل H19

این هندزفری از شرکت Encok، یکی از زیرمجموعه های شرکت معروف بیسوس است و برای همین از قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت فوق العاده ای برخوردار است تا تجربه گوش دادن به موسیقی با آن به کاری لذت بخش برای شما تبدیل گردد. کابل 1.2 متری این هندزفری از جنس TPE و دارای روکش بافته شده پلاستیکی است و طراحی انعطاف پذیری دارد تا بدین ترتیب در برابر صدمات مقاوم باشد. بعلاوه خود گوشی ها هم از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده اند و فوق العاده باکیفیت هستند.

این هندزفری کاملا درون گوش قرار نمی گیرد ولی با این حال خوب درون لاله گوش می نشیند و به راحتی هم از درون آن خارج نمی گردد. بعلاوه در ایزوله کردن صدای محیط هم عملکرد نسبتا قابل قبولی را از آن شاهد هستیم. این محصول از میکروفون، کلید کم و زیاد کردند صدا، امکان توقف / پخش موسیقی، رفتن به موسیقی بعدی / قبلی، درایورهای 14 میلی متری دینامیکی با کیفیت بسیار عالی، امکان برقراری تماس با کیفیت HD و… بهره می برد و قادر است صدا را با شفافیت و وضوح بسیار بالایی به گوش شما برساند.

5. هندزفری هیسکا مدل HK-749

هندزفری هیسکا مدل HK-749 طراحی ارگونومیکی داشته و یک میکروفون داخلی باکیفیت بهره می برد که امکان پاسخگویی و قطع تماس دریافتی را برای کاربران فراهم می نماید. گفتنی است تمام گجت های الکترونیکی اعم از موبایل و تبلت که از سوکت 3.5 میلی متر بهره می برند امکان استفاده از این هندزفری را خواهند داشت. در قسمت وسط این هدفون پنل مدیریتی هدفون به چشم می خورد که به یاری آن می توانید اقدام به کنترل قطع و وصل شدن موزیک در حال پخش کنید و بعلاوه تماس های خود را مدیریت کنید.

به علت ساختار داخل گوشی که برای این هندزفری در نظر گرفته شده، کیفیت صدا و مقدار بیس خوبی را تجربه خواهید کرد و هندزفری هم به سادگی از درون گوش بیرون نمی آید. این هندزفری بسیار سبک است و کاربر هنگام استفاده از آن، به هیچ وجه سنگینی زیادی را احساس نمی نماید. صدای باکیفیت بیس باعث شده که این محصول به هندزفری مناسبی برای افراد علاقه مند به موسیقی تبدیل گردد.

6. هندزفری توگوشی باسئوس مدل ENCOK H06

شرکت Encok که در بالا با آن آشنا شده ایم (زیرمجموعه برند بیسوس) با ساخت هندزفری ENCOK H06 باعث شده تا بتوانید بدون پرداخت مبلغی زیاد، موسیقی مورد علاقه خود را با کیفیتی بالا گوش کنید و لذت ببرید. این هندزفری به وسیله جک 3.5 میلی متری (aux) به دستگاه شما متصل می گردد و در نتیجه از طیف وسیعی از گجت ها پشتیبانی می نماید. روی کابل این محصول یک قسمت کنترل قرار گرفته است که وظیفه مدیریت موسیقی و تماس ها را بر عهده دارد.

شما می توانید به وسیله این هندزفری مکالمه ای شفاف و بدون نویز را تجربه کنید که آن را مدیون میکروفون HD به کار رفته در این محصول هستیم. دامنه فرکانس این هندزفری 20HZ-20KHZ است که این یعنی می توانید تمامی سبک های موسیقی را با جزئیات بالا گوش کنید. سری های این محصول دقیقا بر اساس ارگونومی گوش ساخته شده تا به هیچ عنوان در هنگام گوش دادن به موسیقی باعث آزار و اذیت گوش شما نگردد. کابل این محصول هم در قسمت جک، پوشش مقاومی دارد که از پاره شدن آن در طول زمان جلوگیری می نماید.

7. هندزفری اکو مدل E2

هندزفری اکو مدل E2 به وسیله رابط 3.5 میلی متری به گوشی یا هر دستگاه دیگری که از این رابط بهره می برد متصل شده و به لطف درایورهای 10 میلی متری خود می تواند در زمینه پخش موسیقی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این هندزفری بعلاوه از میکروفون هم بهره می برد و می تواند در انجام مکالمه هم شما را همراهی کند. البته نباید انتظار داشته باشید، در انجام مکالمه عملکرد حیرت انگیزی را شاهد باشید ولی با این حال با توجه به قیمت مناسبی که این هندزفری دارد، می توان گفت احتیاج شما را به سادگی رفع می نماید.

8. هندزفری توگوشی کیو کی زد مدل DM9

هدفون DM9 یکی از محصولات پیروز شرکت QKZ به شمار میرود که طراحی شیک و کیفیت صدای بالا آن نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. این هدفون به لطف رابطی که دارد، به بسیاری از دستگاه هایی که قادر به پخش موسیقی هستند متصل می گردد و تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. سیم این هدفون هم به گونه ای است که هم در برابر پاره شدن مقاوم است و هم در برابر گرده خوردن که یکی از اصلی ترین عوامل خراب شدن هندزفری های سیمی است.

این هدفون به لطف طراحی ارگونومیک و حلزونی شکلی که دارد، مطابق با حالت گوش طراحی شده و می توان گفت غیر ممکن است که از داخل گوش حتی با تحرکات شدید و ورزش سنگین هم خارج گردد. این محصول به لطف بهره مندی از میکروفون قدرتمند، امکان انجام مکالمه را هم به کاربر می دهد و کیفیت خوبی هم دارد. بعلاوه برای انجام سایر کارها نظیر گوش دادن به موسیقی هم مناسب است.

9. هندزفری آنر مدل Am116

آنر که یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه فراوری گوشی به شمار میرود، هندزفری تو گوشی Am116 را با کیفیت صدای بسیار عالی و صدای استریوی فراگیر فراوری نموده که یک میکروفون قدرتمند با حساسیت منفی 42 دسی بل دارد و می تواند صدا را با کیفیت HD به گوش کاربران برساند. این هندزفری سری سیلیکونی ندارد و در نتیجه برای ورزش خیلی مناسب نیست چون تحرکات شدید ممکن است آن را از گوش خارج کند. به همین دلیل بهتر است فقط هنگام گوش دادن به موسیقی یا انجام مکالمه از آن بهره ببرید تا برترین تجربه را داشته باشید.

10. هندزفری ارایمو مدل OEP-E36

هدفون توگوشی سیمی ارایمو مدل OEP-E36 به صورت سیمی بوده و وزن کمی دارد. این هدفون یک کابل 1.2 متری بزرگ دارد که نه خیلی بزرگ است که دست و پاگیر گردد و نه خیلی کوچک که شما را محدود کند. انتهای این کابل هم یک جک 3.5 میلی متری قرار گرفته که با انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های پخش نماینده مجهز به درگاه 3.5 میلی متری سازگاری دارد. این محصول به لطف بهره مندی از میکروفون قابلیت مکالمه را هم خواهد داشت که یک دکمه برای کنترل آن هم روی هندزفری تعبیه شده است.

هندزفری ارایمو طراحی ارگونومیکی داشته و زمانی که آن ها را داخل گوش تان قرار می دهید هیچ احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. بعلاوه کیفیت صدای آن هم به قدری بالا و خوب هست که از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. این محصول به خاطر بهره مندی از سری های سیلیکونی که دارد، برای انجام ورزش نیز مناسب است چرا که به سختی از گوش در می آید. همین طراحی هم سبب شده به محض قرارگیری درون گوش، صدای محیط کمتر به گوشتان برسد که این یک نکته مثبت تلقی می گردد.

11. هندزفری توگوشی ایکستریکمی مدل GE-109

Xtrike Me GE-109 برای کسانی طراحی شده که به انجام بازی علاقه دارند و می خواهند کوچک ترین تحرکاتی از سوی دشمنان هم به گوشتان برسد. در نتیجه برترین و مجذوب نماینده ترین تجربه را حین انجام بازی های ویدیویی خواهید داشت. این محصول که یکی از برترین هدفون های گیمینگ زیر 1 میلیون تومان است یک میکروفون مجذوب نماینده هم دارد که یاری می نماید به راحتی در طول بازی با دوستان خود گفت و گو کنید و بدون مشکل صدای آن ها را بشنوید.

این محصول از جک 3.5 میلی متری بهره می برد که باعث شده با تمام محصولاتی که با هدف گیمینگ طراحی می شوند سازگاری کامل داشته باشد. این محصول شاید خیلی برای گوش دادن به موسیقی مناسب نباشد اما تضمین می کنیم در انجام بازی به لطف صدای استریو و بیس قدرتمند، برترین تجربه را در بازه قیمتی 500 هزار تومان برای شما به ارمغان می آورد. بعلاوه سری های آن آنقدر نرم هستند که در جلسات طولانی مدت گیمینگ هم شما را با مشکل روبرو نخواهند کرد. این محصول با کیف چرمی جهت نگهداری و بعلاوه بالشتک های اضافی تو گوشی به همراه خود عرضه می گردد

12. هندزفری موتورولا مدل 3 Earbuds

موتورولا Earbuds 3 یک هندزفری بسیار زیبا و مجذوب نماینده است که هم قیمت مناسبی دارد و هم بسیار باکیفیت است به گونه ای که وقتی از آن استفاده و شفافیت و وضوح صدا در آن را تجربه می کنید، از کیفیت بالایی که دارد تعجب خواهید کرد. علاوه بر این ها، نوع طراحی گوشی ها هم به گونه ای است که کاملا درون گوشی قرار گرفته و باعث می شوند صدای اطراف به گوش شما نرسد. با این طراحی، این هندزفری برای دویدن، ورزش کردن، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و سریال و… هم کاملا مناسب خواهد بود. گفتنی است موتورولا Earbuds 3 از میکروفون هم بهره می برد تا در انجام مکالمه شما را همراهی کند.

13. هندزفری توگوشی رپو مدل EP28

این محصول که یکی برترین هندزفری ها تا 1 میلیون تومان است از جک 3.5 میلی متری جهت اتصال به محصول مورد نظر بهره می برد و کیفیت بسیار بالایی هم دارد. وزن این محصول به 50 گرم می رسد که بخش بزرگی از آن به خاطر نوع روکشی است که اطراف سیم آن وجود دارد. البته این وزن زیاد اصلا شما را آزار نخواهد داد که هیچ یک حس اطمینان هم به کیفیت آن خواهید داشت. این محصول روی بدنه خود دو کلید کنترلی دارد که یکی برای کنترل صدا و دیگری برای قطع و وصل تماس است؛ صحبت از تماس که شد باید بگوییم میکروفون این محصول برای برقراری تماس واقعاً کیفیت بالایی دارد و قادر است صدا را با بیشترین وضوح به گوش شما برساند. بعلاوه سری آن هم به گونه ای است که یاری می نماید گوشی ها اصلا از گوش شما نیفتند؛ در نتیجه برای ورزش و دویدن هم گزینه مناسبی به شمار میرود.

14. هدفون کیو کی زد مدل VK4

یکی از خاص ترین و زیباترین هندزفری های تو گوشی سیمی که هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم قیمت آن مناسب است، هدفون VK4 از برند QKZ نام دارد. محصولی با طراحی شیک و کیفیت صدای بسیار مطلوب که با تمام دستگاه های مجهز به ورودی 3.5 میلی متری سازگاری دارد. این محصول از لحاظ کیفیت صدا یکی از مجذوب نماینده ترین لحظات را برای شما به ارمغان می آورد.

کابل این محصول در برابر گره خوردن و پاره شدن مقاوم است تا بدین ترتیب از یکی از اصلی ترین نقاط ضعف هندزفری های سیمی در این محصول خبری نباشد. این هدفون دارای کابل 1.2 متری با قابلیت جدا شدن از سری هاست به این صورت که در بعضی از مواقع می توانید این سیم را از سری جدا نموده و برای جلوگیری از خراب شدن، در یک محفظه دیگر به همراه داشته باشید. این محصول به لطف طراحی خاصی که دارد به راحتی درون گوش می نشیند و حتی در صورت انجام ورزش های شدید هم از آن خارج نمی گردد.

15. هندزفری توگوشی سامسونگ مدل EO-IC100BBEGAE

هدفون EO-IC100BBEGAE یکی از برترین و شاید بتوان گفت برترین هندزفری تا 1 میلیون تومان است. این محصول ساخت کمپانی معروف و محبوب AKG است که با امپدانس 32 اهم و حساسیت 94.3، برترین عملکرد را برای شما به ارمغان می آورد و اجازه می دهد صدا را با بالاترین کیفیت و شفافیت و بعلاوه برترین بیس بشنوید و لذت ببرید. این محصول رابط USB-C دارد و در نتیجه به وسیله پورت شارژر به گوشی ها و دستگاه های مختلف متصل می گردد. بعلاوه به لطف این رابط، سیگنال های چپ و راست تا 10 برابر بهتر از هدفون 3.5 میلی متری به گوشتان خواهد رسید.

16. هدفون کی زد مدل ZSN PRO

هندزفری توگوشی سیمی ZSN PRO یکی دیگر از هندزفری های ساخت QKZ است که طراحی بسیار مجذوب نماینده و چشم نوازی دارد و از جنس فلز براق همراه با رنگ های روشن رزین مانند ساخته شده است. کیفیت صدای بالای این محصول به لطف درایورهای 10 میلی متری دینامیکی سبب شده تا هنگام گوش دادن به موسیقی برترین لذت را تجربه کنید چون صدا را با جزئیات و شفافیت بالا به گوشتان خواهد رساند. این هدفون دارای فرکانس پایین قوی، فرکانس میانی برجسته و فرکانس های بالا نه چندان تیز است که تجربه شنیداری خاصی را برای مخاطب فراهم می نماید.

این محصول به رابط 3.5 میلی متری مجهز شده و از کابلی بهره می برد که غیر قابل گره خوردن است. طراحی ارگونومی این محصول هم باعث شده تا دیگر خبری از افتادن از گوش حتی در صورت انجام ورزش هایی با تحرک شدید نباشد. سری های نرم و سیلیکونی محصول هم نه تنها هیچ دردی را به گوش تحمیل نمی نمایند بلکه با قرارگیری درون گوش، صدای محیط را هم کاهش می دهند تا تجربه گوش دادن به محتوای صوتی لذت بخش تر گردد. بعلاوه در صورت تمایل می توانید مدل استاندارد این محصول را هم با نام ZSN بخرید که به شکل نامحسوسی از لحاظ مقدار حساسیت و کیفیت کلی صدا در مقایسه با مدل پرو ضعیف تر است به گونه ای که تفاوت خاصی را بین آن ها حس نخواهید کرد. اگر در پی یک هندزفری خوب زیر 1 میلیون تومان هستید، این دو محصول کاملا ایدئال هستند.

برترین هندزفری های توگوشی؛ سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم برترین هندزفری های تو گوشی سیمی با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. البته هندزفری های تو گوشی در این بازه قیمتی از نوع بلوتوثی هم موجود هستند که در دو مطلب جداگانه به آنالیز نوع ایربادز و گردنی آن ها خواهیم پرداخت. آیا هندزفری تو گوشی سیمی خاصی وجود دارد که در این مطلب به آن اشاره نشده باشد؟

سوالات متداول درباره هندزفری های سیمی توگوشی

فرق بین هندزفری های بی سیم و سیمی جز نوع اتصال در چیست؟

معمولا مدل های سیمی زمان تأخیر کمتری در مقایسه با هدفون های بی سیم دارند و در نتیجه برای بازی گزینه مناسب تری هستند.

آیا کیفیت مکالمه با هندزفری های تو گوشی با این قیمت مناسب است؟

نمی توان گفت برترین تجربه را از این حیث خواهید داشت اما در پی مدل هایی باشید که از لحاظ میکروفون از سایر هندزفری ها بهتر هستند.

آیا هندزفری مناسب مکالمه برای موسیقی مناسب نیست؟

نمی توان چنین ادعایی کرد. یک هدفون که برای مکالمه مناسب است از میکروفون قدرتمندی بهره می برد و ارتباطی با بلندگوی آن ندارد. در نتیجه یک هدفون که برای مکالمه خوب است برای گوش دادن به موسیقی هم می تواند گزینه مجذوب نمایندهی باشد.

آیا هندزفری های سیمی گیمینگ برای گوش دادن به موسیقی و انجام مکالمه مناسب هستند؟

برای مکالمه بله چرا که یک هندزفری گیمینگ باید میکروفون خوبی برای مکالمه های درون بازی داشته باشد. اما از لحاظ گوش دادن به موسیقی معمولا هندزفری های گیمینگ خیلی عملکرد مناسبی ندارند چون نوع صدایی که باید در بازی به گوش شما برسد با موسیقی فرق دارد. بنابراین توصیه می گردد برای بازی هدفون مخصوص بازی و برای موسیقی هم هدفون مخصوص آن را تهیه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "16 هندزفری توگوشی عالی که کمتر از 1 میلیون تومان قیمت دارند16 هندزفری توگوشی تا 1 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 هندزفری توگوشی عالی که کمتر از 1 میلیون تومان قیمت دارند16 هندزفری توگوشی تا 1 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید