5 طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، خبرنگاران/کرمان به مناسبت هفته دولت، 5 طرح در سطح شهر رفسنجان با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان مورد بهره برداری نهاده شد.

5 طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، این طرح ها شامل بوستان مشاهیر به مساحت 17 هزار متر مربع با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان و 4 طرح روشنایی معابر به طول 6 هزار متر با اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون تومان بودند که به بهره برداری رسیدند.

معاون عمرانی شهردار رفسنجان در حاشیه افتتاح بوستان مشاهیر در جمع وبلاگ هوانورد اظهار کرد: این بوستان با مساحت 17 هزار متربع و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان شامل 5 هزار مترمربع سنگفرش، دو هزار و 500 مترمربع کوبیک، یک هزار مترمربع فضای بازی و ورزشی، 4 هزار مترمربع فضای سبز و 4 هزار و 500 متر مربع آسفالت احداث شده است.

عارف اسداللهی با اشاره به اینکه طراح این بوستان مرحوم صداقت بود، افزود: این بوستان در بازه زمانی 6 ماهه ساخته شده است و دارای سه آبنما موزیکال، پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت، فضای سبز، یک میدان و زمین والیبال است.

به گفته وی بازارچه محلی برای فاز بعدی بوستان مشاهیر با 6 غرفه در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان نیز در حاشیه افتتاح روشنایی بلوار شهید زینلی اظهار کرد: پروژه روشنایی بلوارهای شهید زینلی، بعثت ساحلی، شهید قنبری و امام حسین(ع) با اعتبار بیش از 34 میلیارد ریال توسط کادر امانی شهرداری رفسنجان اجرا شده است.

محمد مختاری افزود: در تامین روشنایی بلوار شهید زینلی 62 پایه چراغ با ارتفاع هر کدام 11 متر به کار رفته و چراغ نصب شده در این پایه ها 400 واتی است که اعتبار هزینه شده در این بلوار یک میلیارد و 54 میلیون تومان است.

وی مطرح کرد: روشنایی بلوار شهید قنبری با اعتبار 578 میلیون، روشنایی بلوار امام حسین (ع) با اعتبار 850 میلیون تومان و روشنایی بلوار بعثت ساحلی با اعتبار 918 میلیون تومان اجرا شده است.

معاون خدمات شهرداری رفسنجان با بیان اینکه در بلوار امام حسین(ع) دو هزار متر مربع جدول گذاری و یک هزار متر مربع سنگفرش شده است، افزود: در بلوار شهید زینلی هفت هزار متر مربع، خیابان شهید قنبری چهار هزار متر مربع، خیابان بعثت ساحلی سه هزار متر مربع جدول گذاری شده است.

فرماندار رفسنجان نیز در حاشیه افتتاح روشنایی بلوار شهید زینلی در جمع وبلاگ هوانورد گفت: طراحی ها و زیرساخت های اجرا شده در شهر نشان دهنده شهری پویا در سایه مدیران توانمند و همدل است که به توسعه شهر یاری می نماید.

مجید فصیحی هرندی گفت: توسعه متوازن و همه جانبه در ابعاد فرهنگی و عمرانی اجرا شده است و ایجاد زیرساخت های فرهنگی در شهر می تواند به هنرمندان و فعالان فرهنگی یاری کند.

میرز

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "5 طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید