دکوراسیون

هرآنچه که باید درباره شرکت فنی مهندسی زیگورات بدانید

گروه فنی مهندسی زیگورات در سال 1375 با پشتوانه تجهیزات و نیروهای انسانی فعال و خلاق و مسئولیت پذیر تأسیس شد، این مجموعه که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در سه حوزه: مشاوره، مدیریت طراحی، واحد فراوری و اجرای محصولات لوکس و دکوراتیو فعالیت خود را آغاز...

7 شهریور 1402

طراحی دکوراسیون اداری

یک محیط کاری ایده عال برای موفقیت شرکت ها بسیار مهم است. ما در دکوریار، دکوراسیون مدرن و کاربردی متناسب با احتیاج دفاتر شما را ارائه می دهیم.

27 تیر 1402

کجای خانه گل بگذاریم؟، با این 10 ایده کنج سبزتان را بسازید

امروزه گیاهان در طراحی و زیبایی خانه های آپارتمانی جای خود را بیش از گذشته باز نموده اند، اما جا و چیدمان مناسب گیاهان متناسب با شکل گیاهان و احتیاج های نوری هر گیاه فرق دارد.

26 خرداد 1402

مبل ال های نو و کوچک برای خانه های ایرانی

خبرنگاران ؛ انتخاب مبلمان برای خانه های کوچک کار سختی است. چرا که فضای محدودی دارید و باید مبلمانی را انتخاب کنید که در عین جا شدن در محیط، زیبایی و راحتی را هم در فضا به ارمغان آورد. مبل ال یک انتخاب خارق العاده برای خانه هایی با سالن های کوچک است. چرا...

8 خرداد 1402

10 راز طراحی داخلی برای ایجاد یک دکوراسیون متفاوت

در این مطلب، با ترفند های طراحی داخلی آشنا میشوید که به شما یاری میکند در یک چشم بهم زدن فضای زندگیتان را متحول کنید!

29 اسفند 1401

معروف ترین رستوران های چینی دبی

غذاهای چینی طرفداران خاص خود را دارند. می توان برترین سرآشپزهای دنیا را در آشپزخانه این رستوران ها پیدا کرد. در این بین دبی به عنوان یکی از لوکس ترین شهرهای دنیا شناخته می شود و مجموعه ای از برترین رستوران های چینی را در خود جای داده است. در ای مقاله به...

18 دی 1401

دیوارهای خانه را تزیین کنید

اگر در پی ایده هایی برای تغییر حال وهوای خانه هستید دیوارها جای مناسبی برای شروع هستند.

5 آبان 1401

این کارها دکور خانه را فاجعه می نماید!

برترین طراحان نیز ممکن است اشتباهاتی را در رابطه به چیدمان منزل انجام دهند.

25 تیر 1401

این وسایل خانه شما را سنتی و مجذوب نماینده می نمایند

اگر در پی ایجاد حس صمیمیت در خانه خود هستید استفاده از دکوراسیون سنتی منزل راه چاره مناسبی در جهت دستیابی به این هدف خواهد بود.

13 تیر 1401

قیمت کوییک + ویژگی های فنی

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر خودروی کوییک دنده ای مدل 1401 بر اساس آمار و آگهی های سایت باما، در بازار خودروی کشور به قیمت 235 میلیون تومان به فروش می رسد.

3 تیر 1401

مزایای استفاده از پله چوبی

پله چوبی، سال ها است که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلایل زیبایی و دوام بالا، بسیار محبوب شده است و در بسیاری از اماکن استفاده می گردد.

6 اردیبهشت 1401

روزشمار: 17 دی؛ تشکیل کشور رومانی

کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا در ششم ژانویه سال 1861 میلادی تشکیل شد. برای آشنایی با گوشه ای از تاریخچه این کشور زیبا و توضیحات بیشتر با خبرنگاران همراه باشید.

13 اسفند 1400

انتخاب کنید، کوسن رنگی یا گلدوزی و قلاب بافی شده؟؟

خانم های باسلیقه، در استفاده از ترکیب رنگ ها در زیبا کردن هرچه بیشتر منزل خود بسیار توانا هستند. شاید ایده های کوسن رنگی، بتواند برای آغاز تزئین منزل با هنر ترکیب رنگ ها مناسب باشد.

23 آبان 1399

آشپزخانه جزیره چیست و آیا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود؟

آشپزخانه جزیره ، سبکی از چیدمان آشپزخانه است که پس از طراحی آشپزخانه باز یا اپن به روی کار آمد و اکنون با استقبال خوبی روبرو شده است و طرفداران زیادی در ایران و سایر نقاط دنیا دارد. در این مقاله از ویکی ساختمون قصد داریم به ارائه مطالبی حول محور آشپزخانه...

19 شهریور 1399

انواع مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون برای سلیقه های مختلف

قبل از آنکه درباره انواع مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون صحبت کنیم، باید بدانید که: در سال 1785 کریستوپ فیلیپ اوبرکامف اولین دستگاه برای چاپ رنگی روی ورق های کاغذ دیواری اختراع کرد. از آن زمان تا به امروز ساخت کاغذ دیواری تکامل یافت تا به یک بخش مهم در دنیای...

20 مرداد 1399

تأثیر شگفت انگیز قاب عکس در طراحی دکوراسیون منزل

آیا شما نیز گاهی عکس های پر خاطره خود را در لا به لای آلبومی ضخیم و خاک گرفته فراموش می کنید ؟

15 دی 1398

کابینت های فلزی و انواع آن ها

همان طور که در مقاله قبلی تأثیر کابینت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه با ما همراه بودید ، در این مقاله سعی در پرداختن به متریال های دیگر در خصوص کابینت بپردازیم .

14 دی 1398

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

یکی از لازم ترین و مهم ترین بخش هر خانه و یا ساختمانی حمام و سرویس بهداشتی است .

14 دی 1398