وزنه برداری

آیا بدنسازی قد را می سوزاند و از رشد جلوگیری می نماید؟

در دنیای سلامت و تندرستی شما می توانید افسانه هایی را پیدا کنید که همه آن ها بدون آنالیز علمی و تحقیقات دانشمندان بر سر زبان ها می افتند. یکی از سوالاتی که برای بعضی افراد پیش می آید این است که آیا بدنسازی قد را میسوزاند؟

8 شهریور 1402

بیانیه اعتراضی ملی پوشان: هتل 5 ستاره نمی خواهیم، احترام بگذارید!

اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران در اعتراض به شرایط نامناسب اردویی و نبود امکانات اردو را ترک کردند و اعلام کردند که تا زمانی که شرایط بهبود پیدا نکند به اردو برنمی گردند. علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری نیز در واکنش به این اتفاق مطرح نمود که شرایط...

19 تیر 1401

کرونا جان 10 تن از پرسنل بهزیستی را گرفت، شروع واکسیناسیون پرسنل به زودی

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به آمارهای سامانه فرزندخواندگی و فرزندان واگذار شده به خانواده های متقاضی، آخرین شرایط واکسیناسیون مراکز نگهداری معتادان و سالمندان، مددجویان مدال آور در پارالمپیک و بعلاوه مستمریهای پرداختی را تشریح کرد. ...

11 شهریور 1400

آیا فعالیت بدنی باعث کاهش فشار خون می گردد؟

رئیس گروه مبارزه با بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: فعالیت بدنی باعث کاهش فشار خون می گردد و مؤثرترین نوع فعالیت بدنی، پیاده روی است.

22 خرداد 1400

حریرچی: برای از سرگیری تمرینات 29 رشته ورزشی انفرادی تصمیم گیری شد

معاون کل وزارت بهداشت به سرگیری بعضی از ورزش های انفرادی اشاره نمود و گفت: در مورد29 ورزش انفرادی مثل انواع رشته های دو و میدانی، تیراندازی، وزنه برداری و حتی رشته هایی مثل تنیس روی میز و تنیس خاکی، تصمیم گیری شد.

21 تیر 1399

رژیم بدنسازی؛ دستور ها و پرهیز های غذایی

وب سایت فرادید: رژیم بدنسازی همچون ورزش آن با پاور لیفتینگ یا وزنه برداری متفاوت است، زیرا در بدن سازی بیشتر بر روی ظاهر فیزیکی بدن تاکید می گردد، اما در وزنه برداری بیشتر تمرکز بر قدرت جسمانی است.

2 بهمن 1398