استقرار 16 واحد تولیدی خارجی با سرمایه گذاری 265 میلیون دلاری در استان قزوین

به گزارش وبلاگ هوانورد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر 16 واحد تولیدی از کشورهای لهستان، کره جنوبی، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن و پاکستان با سرمایه گذاری 265 میلیون دلار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.

استقرار 16 واحد تولیدی خارجی با سرمایه گذاری 265 میلیون دلاری در استان قزوین

به گزارش وبلاگ هوانورد از قزوین، حمیدرضا خانپور صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه با شرکت ترکیه ای AGT گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، فراوری و اشتغال و با وجود زیرساخت های لازم و دارا بودن ظرفیت های بالای سرمایه گذاری در استان و در نظر دریافت مشوق های جدید 11 هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین به شرکت ترکیه ای AGT واگذار می گردد که تا چند ماه آینده عملیات اجرایی احداث کارخانه شروع خواهد شد.

وی توضیح داد: این شرکت یکی از سه شرکت بزرگ فراوری MDF در کشور ترکیه بوده که در فاز نخست با سرمایه گذاری 45 میلیون یورویی به صورت سرمایه گذاری مستقیم و سرمایه در گردش در زمینه فراوری پنل فعالیت خواهد نمود که با تکمیل سه فاز زمینه اشتغال 300 نفر فراهم می گردد.

مدیرعامل شرکت شهر ک های صنعتی استان قزوین از راه اندازی فاز 2 و 3 با محصول فراوریی پارکت لمینت و سایر محصولات MDF در طول سه سال آینده اطلاع داد.

خانپور با اشاره به سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین اضافه نمود: در حال حاضر 16 واحد فراوریی از کشورهای لهستان، کره جنوبی، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن و پاکستان با سرمایه گذاری 265 میلیون دلار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: رغبت سرمایه گذاران خارجی به استان قزوین نقطه عطفی در روابط خارجی و جذب سرمایه گذاری با وجود تحریم های ظالمانه خواهد بود و این شرکت در راستای تشویق و ترغیب در جذب سرمایه گذار خارجی و با هدف شناساندن پتانسیل های استان قزوین حضور هیئت های تجاری را فراهم نموده است.

شیرزات سوباشی مدیرعامل شرکت AGT ترکیه نیز در این جلسه گفت: با توجه به مطالعه و آنالیز های انجام شده از بازار محصولات خود در استان قزوین و موقعیت استراتژیک استان به دنبال احداث خط فراوری پانل های MDF در فاز نخست و توسعه کارخانه احداث خط فراوری درب های ضد سرقت و پروفیل را در فازهای بعدی هستیم.

منبع: تسنیم

به "استقرار 16 واحد تولیدی خارجی با سرمایه گذاری 265 میلیون دلاری در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 16 واحد تولیدی خارجی با سرمایه گذاری 265 میلیون دلاری در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید