توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی تا 2 روز دیگر

به گزارش وبلاگ هوانورد، مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت قرمز گرم وارداتی به کشور وارد شد که به وسیله دامپزشکی در حال آنالیز های بهداشتی برای توزیع است و تا دو روز آینده توزیع می گردد.

توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی تا 2 روز دیگر

به گزارش تسنیم، قیمت گوشت قرمز در بازار با نرخ های عجیب و غریبی به فروش می رود و توزیع این محصولات در میادین میوه و تره بار به عنوان نرخ شکن و تنظیم نماینده بازار متوقف شده بود، اما از امروز توزیع دوباره این محصولات، هرچند با حجم کم شروع شده است.

بعلاوه خبر از ورود گوشت های گرم وارداتی به ایران اعلام شد که می تواند در تعادل بخشی و تنظیم بازار موثر باشد.

مسعود امراللهی مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت قرمز گرم وارداتی به کشور وارد شده و به وسیله دامپزشکی در حال آنالیز های بهداشتی برای توزیع است و تا دو روز آینده به بازار عرضه می گردد.

وی اضافه کرد: تشکل های بخش خصوصی نیز گوشت گرم کشتار داخلی را با قیمت کمتر در بازار عرضه می نمایند به طوری که گوشت گرم بره گوسفندی (به صورت شقه) با قیمت هر کیلوگرم 240 هزار تومان عرضه می گردد.

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: این گوشت قرمز به اندازه روزانه 5 تن در میادین بهمن تهران عرضه می گردد تا گوشت های وارداتی تازه با قیمت های مناسب به بازار عرضه گردد.

شروع توزیع دوباره گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار

بنابراین گزارش مقدسی زاده، مدیر بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در این خصوص گفت: از امروز توزیع روزانه 18 تن گوشت گرم گوساله و 2 تن گوشت گوسفندی با نرخ مصوب در میادین میوه تره بار شهر تهران، اما باید توجه داشت که این حجم توزیع البته جوابگوی احتیاج بازار نیست.

وی اضافه کرد: قیمت ران گوساله به صورت گرم 144 هزار تومان، سردست گوساله 239 هزار تومان و ران گوسفندی 283 هزار تومان است.

مدیر بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ادامه داد: میانگین احتیاج روزانه 75 تن گوشت قرمز است که با واردات می توانیم احتیاج بازار پاسخ دهیم.

منبع: فرارو

به "توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی تا 2 روز دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی تا 2 روز دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید