خبرنگاران خدمات جامعه پزشکی در دوران کرونا در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد

به گزارش وبلاگ هوانورد، اراک - خبرنگاران - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات جامعه پزشکی در دوران شیوع ویروس کرونا که با از جان گذشتگی سلامت را به بیماران بازگرداندند، در تاریخ درمان کشور ماندگار خواهد شد.

خبرنگاران خدمات جامعه پزشکی در دوران کرونا در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد

علی اکبر کریمی روز یکشنبه در آیین تجلیل از پزشکان استان مرکزی در اراک اضافه کرد: پزشکان و کادر درمان با شیوع بیماری از همه داشته های علمی و درمانی خود برای حفظ سلامت بیماران مبتلا استفاده کردند تا تلفات بیماری به حداقل برسد.

وی گفت: جامعه پزشکی در زمان انتشار ویروس کرونا رسالت بزرگ خود را به نحو شایسته انجام داد و باید از این قشر فرهیخته در شرایط سخت کنونی قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی اراک نیز با تبریک روز پزشک گفت: این قشر پرتلاش در شرایط بیماری مردم را تنها نگذاشت و دلسوزانه در کنار آنان برای حفظ سلامت باقی ماند.

دکترسیدمحمد جمالیان اضافه کرد: پزشکان با وجود کم مهری و کم لطفی هایی که در حق آنان شده، خدمات خود را به نحو مطلوب ارایه می کنند.

وی گفت: برخی این حرفه را از جنبه مالی مورد تحلیل و تفسیر قرار می دهند که در مقایسه با خدمات ارزشمندی که انجام می دهند قابل مقایسه نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: کادر درمان با وجود مسائل، تحریم ها و بی مهری ها از وظایف درمانی خود کم نگذاشتند و در ارایه خدمات درمانی خوش درخشیدند.

دکتر جمالیان اضافه کرد: تمام کمبودها در حوزه درمان در مقابله با ویروس کرونا با تلاش فداکارانه پزشکان و پرستاران پوشانده شد و حتی در ارایه خدمات از کشورهای مطرح جهانی، سرآمدتر هستیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی نیز گفت: جامعه پزشکی در ماه های اخیر و درگیری با ویروس کرونا فداکاری از خود نشان دادند و آنان در اوج مظلومیت از ارایه خدمات خود کم نگذاشتند.

دکتر حسن طاهر احمدی اضافه کرد: این قشر مطالباتی دارد که نیازمند رسیدگی است و رفع مسائل آنان باید در شرایط کنونی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی گفت: استان مرکزی در جریان بیماری جهانی دو شهید سلامت را تقدیم کرد و نشان داد برای حفظ جان بیماران حاضر به فداکاری و گذشت جان خود است.

در این آیین از برخی پزشکان پیشکسوت و خانواده شهدای سلامت استان دکتر ساعی پور و قناعت پیشه قدردانی شد.

بر اساس اعلام سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 356 هزار و 792 نفر تا اول شهریور 99 در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 126 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری به 20 هزار و 502 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خدمات جامعه پزشکی در دوران کرونا در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خدمات جامعه پزشکی در دوران کرونا در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید