دستورالعمل تخصصی باشگاه های قایقرانی و سوارکاری تصویب شد

به گزارش وبلاگ هوانورد و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش در دوازدهمین جلسه کمیسیون اصلی ماده 5 وزارت ورزش کلیات دستورالعمل شرایط اختصاصی باشگاه های قایقرانی و سوارکاری و مدیریت اماکن آبی مورد تصویب اعضای کمیسیون نهاده شد.

دستورالعمل تخصصی باشگاه های قایقرانی و سوارکاری تصویب شد

در این جلسه که با ریاست مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تشکیل شد، در ابتدا علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی توضیحاتی در مورد لزوم تاسیس باشگاه های قایقرانی ارائه داد.

وی در این باره گفت: بحث های خوبی با همکاران در دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها داشته ایم و در مورد شرایط اختصاصی باشگاه های قایقرانی جلسات متعددی برگزار کردیم.

سهرابیان ادامه داد: مهم ترین موضوع در این بحث، جذب سرمایه گذاران باشگاه هاست که توانستیم با بانک ها برای تخصیص تسهیلات پولی با کمترین نرخ کارمزد به تفاهم برسیم. هدف این است که برای گسترش و توسعه این ورزش در سراسر کشور، باشگاه های قایقرانی صرفا مختص استانھای آبی نباشد.

در ادامه این جلسه، مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 333 باشگاه سوارکاری با سرمایه بیش از 60 هزار میلیارد تومان مشغول به فعالیت هستند که عمده آن در دست بخش خصوصی است، گفت: بجز یک استان، در تمامی استانهای کشور سوارکاری در سه بخش مبتدی، غیرحرفه ای و حرفه ای فعال است.

در این جلسه مقرر شد ابعاد باشگاه های سوارکاری بر اساس حداقل ها و حداکثرها و با لحاظ استانداردها مشخص و نظر کمیسیون های استانی نیز در این خصوص لحاظ گردد.

موضوع بعدی دوازدهمین جلسه کمیسیون اصلی ماده 5 به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت اماکن آبی اختصاص داشت که مقرر شد با اصلاح بند 6-1 کمیسیون اصلی ماده 5 مربوط به سال 1396 این دوره های آموزشی مدیریت اماکن آبی توسط دو فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو و فدراسیون نجات غریق بصورت مشترک انجام گردد.

در این جلسه، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع، مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان، عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و وسعه ورزش همگانی، جمشید تقی زاده، معاون امور حقوقی، مجلس و استانھا، سمیعی زفرقندی، مدیرکل حراست و نظریان مادوانی، رییس مرکز مشارکتها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستورالعمل تخصصی باشگاه های قایقرانی و سوارکاری تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل تخصصی باشگاه های قایقرانی و سوارکاری تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید