دستکم 8 کشته در رانش زمین در ایتالیا

به گزارش وبلاگ هوانورد، توفان شدید و در پی آن رانش زمین در سومین شهر بزرگ ایتالیا منجر به کشته شدن حداقل 8 نفر شد.

دستکم 8 کشته در رانش زمین در ایتالیا

منابع خبری از رانش زمین در جزیره ایسکیا بخشی از شهر ناپل، در ایتالیا و کشته شدن حداقل 8 نفر خبر دادند.

به گزارش گاردین، توفان شدید منجر به رانش زمین در دهکده کاسامیچولا از این جزیره شد که تا به امروز علاوه بر حداقل 8 کشته تعداد زیادی مفقودی در آن گزارش شده که گفته می گردد یک نفر از آن ها نوزادی تازه متولد شده است.

این جزیره در خلیج ناپل قرار گرفته است که سومین شهر بزرگ در ایتالیاست و توفان شبانه و باران بسیاری شدیدی در آن آمد، سپس اوایل روز شنبه رانش زمین در آن گزارش شد که خانه ها را جابه جا و تعداد زیادی ماشین را شناور کرد.

پیش از این که مرگ این 8 نفر تایید گردد، معاون نخست وزیر ایتالیا از مفقود شدن 13 نفر خبر داده بود. در میان افرادی که مفقود شدند یک خانواده با دو فرزند و یک زوج با یک کودک تازه متولد شده هستند. در حال حاضر یک مرد 60 ساله هم با جراحات شدید در بیمارستان بستری است.

در دهکده ای که رانش زمین گزارش شده است، برق ها قطع شده و خانواده های ساکن در آنجا در خانه هایشان محبوسند. خانه های بسیاری هم گزارش شده که آوار شدند. شهردار این ناحیه از مردم خواسته تا در خانه هایشان بمانند.

این جزیره در حال حاضر 20 هزار نفر جمعیت دارد و مکانی برای جذب گردشگر در ایتالیا محسوب می گردد. در سال 2017 هم دهکده کاسامیچولا شاهد زمین لرزه شدیدی بود که در آن 42 نفر جان خود را از دست دادند. پیشتر از آن رانش زمین در سال 2009 منجر به مرگ یک دختر 14 ساله در این جزیره شد. هفته گذشته بخش اعظمی از ایتالیا باران بسیاری شدیدی را شاهد بود. پیشتر در ماه سپتامبر مردم بسیاری به علت سیل در این کشور کشته شدند.

وبلاگ هوانورد بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دستکم 8 کشته در رانش زمین در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستکم 8 کشته در رانش زمین در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید