مجازی بودن آموزش ها دلیل کافی برای کاهش شهریه نیست

به گزارش وبلاگ هوانورد، رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: مجازی بودن آموزش ها دلیل کافی برای کاهش شهریه دانشجویان نیست، زیرا حقوق کارکنان دانشگاه و اساتید باید پرداخت گردد.

مجازی بودن آموزش ها دلیل کافی برای کاهش شهریه نیست

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در گفت وگو با خبرنگار ، درباره اقدامات اجرا شده به منظور کاهش شهریه دانشجویان در دانشگاه ها، اظهار کرد: تا حد امکان به کاهش شهریه دانشجویان در سراسر دانشگاه ها تمایل داشته و داریم.

او اضافه نمود: برای کاهش شهریه دانشجویان از واقعیت های اجتماع نمی توان دور ماند. درست است که با شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری کلاس ها به صورت مجازی هستیم، اما این دلیل کافی برای کاهش شهریه ها نخواهد بود؛ چرا که باید حقوق استادان، کارمندان و ... همانند ماه های گذشته پرداخت گردد.

طیبی توضیح داد: دانشگاه های دولتی اقدام به افزایش 55 درصدی حقوق کارکنان خود نموده اند که ما نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم . ضروری است افزایش حداقل حقوق معقولانه ای را برای این افراد در نظر داشته باشیم و برای تحقق آن مجبور به دریافت شهریه از دانشجویان هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور ادامه داد: هر ساله سقف مجازی برای افزایش شهریه ها از سوی دانشگاه ها، آکادمی ها و موسسات آموزش عالی مشخص شده است، ما هم تاکید نموده ایم که با توجه به افزایش شهریه حتما شرایط اقتصادی دانشجویان در نظر گرفته گردد و مراکز علمی تا حد امکان شهریه ها را به صورت قسطی دریافت نموده و یا تخفیف برای دانشجویان در نظر بگیرند.

طیبی گفت: از آنجایی که تخفیف نهایی شهریه دانشجویان توسط بنده به عنوان رئیس هیئت امنا امضا می گردد سال جاری بیشتر شده است. تاکید نموده ایم که مراکز علمی حتما با دانشجویان مساعدت نموده و تخفیف و پرداخت اقساطی شهریه را از آنان دریغ نکنند.

  • معافیت دانشجویان شبانه از پرداخت شهریه در کلاس های مجازی
  • کاهش شهریه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به کجا رسید؟
  • شهریه ترم آینده دانشجویان علم و صنعت، کاهش نمی یابد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مجازی بودن آموزش ها دلیل کافی برای کاهش شهریه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازی بودن آموزش ها دلیل کافی برای کاهش شهریه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید