پدیده شگفت انگیز حلقه های کشتزار و رازهایی که با خود دارد

به گزارش وبلاگ هوانورد، حلقه های کشتزار، طرحهای هندسی خارق العاده ای هستند که در زمانهای مختلف در مزارع و کشتزارهای سرتاسر جهان دیده شده اند. آنها به طور مداوم در بسیاری از کشورها ظاهر می شوند. بسیاری عقیده دارند که این طرحها توسط فرازمینی هایی که اشتیاق دارند با ما انسانها ارتباط برقرار نمایند، خلق می شوند. بعضی دیگر هم آنها را پدیده تکنولوژیک و هنرمندانه می دانند و اعتقاد دارند که پدیده شگفت انگیز حلقه های کشتزار هیچ ربطی به موجودات فضایی ندارد. اما بهرحال، راز حلقه های کشتزار همچنان وجود داشته و می بایست کشف گردد. در این نوشتار قصد داریم تا تاریخچه و حقیقت حلقه های کشتزار و ارتباط آنها با فرازمینی ها را مورد آنالیز قرار دهیم. اگر علاقمند هستید، این نوشتار را حتما بخوانید.

پدیده شگفت انگیز حلقه های کشتزار و رازهایی که با خود دارد

تاریخچه، موقعیت و پیغامهای ویژه حلقه های کشتزار

در حقیقت، پدیده شگفت انگیز حلقه های کشتزار از میانه قرن هفدهم میلادی شروع شد. قدمت اولین حلقه کشتزار در تاریخ به سال 1678 می رسد. در آن سال، یک کتیبه چوبی حکاکی شده پیدا شد که وجود یک حلقه کشتزار در یک مزرعه را نشان می داد. این حکاکی درباره کشاورزی بوده که از پرداخت پول به کارگری برای دروی محصولات مزرعه اش سرباز می زند و می گوید که ترجیح می دهد شیطان مزرعه اش را درو کند. سپس، همان شب به نظر می رسد که مزرعه آتش گرفته است و صبح فردا، مزرعه به شکلی غیرطبیعی، کاملا درو شده بود. این حکاکی را با عنوان شیطان دروگر Devils Mowing می شناسند.

در سال 1966، حلقه کشتزار دیگری در تالی Tully در استرالیا کشف شد که یکی از اولین حلقه های کشتزار ارتباط داده شده با یوفوها بشمار می رود. براساس مقاله حقیقت حلقه های کشتزار باید بدانید کشاورزی که این طرح را در مزرعه اش پیدا کرد، گزارش داد که یک شی پرنده را دیده که از آن منطقه بلند می شده و این طرح را که در رسانه های آن موقع با عنوان لانه بشقاب پرنده از آن یاد شد، خلق کرده است.

در دهه 1970 حلقه های کشتزار بیشتری در بریتانیا دیده شدند و بیشتر آنها در منطقه ویلتشیر Wiltshire ظاهر می گشتند. یکی از آنها که در سال 1996 در نزدیکی مکان افسانه ای استون هنج Stonehenge کشف شد، دارای طراحی خاصی بود که آن را با عنوان مجموعه ژولیا می شناسند. براساس مقاله راز حلقه های کشتزار باید بدانید که مجموعه ژولیا یا Julia Set به مجموعه ای از اعداد مختلط گفته می گردد که در صورت اجرای تکراری یک نگاشت ریاضی بر روی آنها، نتیجه به هیچ مقداری همگرا نگردد. این طرح هندسی آنچنان پیچیده بود که باعث شد بسیاری اعتقاد داشته باشند توسط فرازمینی ها و به قصد پیغام دادن به انسانها خلق شده است.

بیشتر بخوانیداستون هنج در انگلستان | آثاری از دوران نوسنگی در دشت سالیسبوری

حلقه های کشتزار؛ شاهدی بر نبوغ

محققان عقیده دارند در بعضی سالهای خاص، حلقه های کشتزار با فاصله زمانی کمتر و سرعت بیشتری پدید آمده اند. پیکتوگرام چهاروجهی که بر روی تپه قلعه باربری Barbury Castle و در سال 1991 ظاهر شد، باعث گشت تا بسیاری از مردم و محققان متوجه شوند این طراحی ها چیزی بیشتر از پدیده های هواشناسی و جوی هستند. بعضی تصور می کردند این نقشها توسط رانندگان بسیار با استعداد تراکتور در مزارع و کشتزارها رسم می شوند و حقه ای بیش نیستند. بعضی دیگر هم پیغام های باستانی و فلسفی-مذهبی در آنها می دیدند؛ پیغام هایی که تثلیث و قلمرو الهی را به نمایش می گذارند.

براساس مقاله حقیقت حلقه های کشتزار باید بدانید حلقه کشتزاری که بیشترین توجهات را به خود جلب کرد، طرح دایره ای شکل شش شاخه با 244 متر قطر بود که در سال 2001 در میلک هیل Milk Hill کشف شد و در عرض یک شب، شور و هیجان بسیار زیادی بپا کرد. برای هفته های متوالی، هلیکوپترها بر فراز این حلقه کشتزار استثنایی پرواز می کردند و نتیجه آن شد که حقیقت اسرارآمیز بودن پدیده شگفت انگیز حلقه های کشتزار دیگر قابل انکار نبود.

پیغام کدهای دودویی حلقه های کشتزار فضایی

در جهانی حلقه های کشتزار، خطی وجود دارد که در دو طرف آن، دو دسته از افراد ایستاده اند؛ کسانی که این طرحهای هندسی شگفت آور را ساخته دست انسان می دانند و کسانی که آنها را اثری از فرازمینی ها تصور می نمایند. کسانی که این طرحها را دروغین و زاییده دست انسانها می دانند، از ظاهر شدن آنها در نقاط دورافتاده و مزارع خلوتی که می توان نیمه شب و بدون جلب توجه دیگران در آنها فعالیت کرد، دلیل می آورند و کسانی که این نقشها را ساخته فرازمینی ها می دانند، از روشهای خلق این نقش ها، از دستگاه های لیزری، تکنولوژی پیشرفته لایت ویو تا سفینه های فضایی و انرژی ذهنی نام می برند.

در کوشش برای کشف کردن راز حلقه های کشتزار، دسته ای از تحقیقات شروع شد. دکتر هوراس درو Dr. Horace Drew که یک زیست شناس مولکولی شناخته از موسسه کالیفرنیایی تکنولوژی California Institute of Technology بود، رهبری تحقیقات را برعهده گرفت و در نهایت، نتیجه گرفت که این نقش ها حاوی پیغامهایی مهم از گونه های دیگر موجودات هستند. دکتر درو Dr. Drew تایید کرد که بعضی از حلقه های کشتزار به دست انسانها ساخته شده اند. اما، آنهایی که از طرف فرازمینی ها هستند، حاوی کد دودویی پیشرفته ای بوده که اغلب دارای پیغام سلام و معارفه هستند یا برای ارتباط برقرار کردن با تمدن های آینده طراحی شده اند.

بعضی پیغام هایی که این دانشمند پیرامون حقیقت حلقه های کشتزار کشف کرد، اینها هستند: باور کنید، خوبی وجود دارد، مراقب کسانی که هدیه های غیرواقعی و قول های شکسته شده ارائه می نمایند، باشید، ما با فریب مخالف هستیم که از همگی آنها می توان نتیجه گرفت که این موجودات فضایی قصد دارند با ما ارتباط برقرار نمایند و برای داشتن بهترین زندگی، یاری رسان ما باشند.

ارتباط نقش، صدا و موسیقی در تحلیل حلقه های کشتزار

حلقه کشتزار شیبولتن Chilbolton که در سال 2001 کشف شد، دارای کد دودویی از عددهای صفر تا ده، عددهای اتمی که دی ان ای انسان را می سازند، یک صورت انسان، منظومه شمسی و سایر سمبل های انسانی دیگر است. در خصوص این حلقه کشتزار، نه تنها مطالعاتی درباره پیغامهای تصویری نهفته در آن صورت گرفت، بلکه تحقیق مفصلی در خصوص ویبراسیون صدا و نور برگرفته از نقش های آن انجام شد.

در دهه 1960، جرالد هاوکینز Gerald Hawkins که از اعضای هیئت مدیره دانشگاه فضاشناسی بوستون بود، هندسه حلقه های کشتزار را با گام بوئتیوسی تطبیق داد و به این وسیله ،یک نوع موسیقی خلق کرد که اعتقاد وجود رابطه بین هندسه و صدا را تقویت نمود. تحقیقات اخیر که توسط فیزیکدانان کوآنتوم پیرامون راز حلقه های کشتزار اجرا شده، گستره وسیعی از فرکانس های الکترومغناطیسی را نشان می دهد که از 260 مگاهرتز تا 5.2 کیلوهرتز در نوسان هستند و با نقش های هندسی ارتباط دارند. استفاده از تصویر برای به نقشه کشیدن صدا باعث شده تا ارتباطات جالبی بین حلقه کشتزار میلک هیل Milk Hill و صداهایی که در سایر سیاره ها شنیده می شوند، یافت گردد.

ویلتشر انگلستان؛ مکان محبوب ظهور حلقه های کشتزار

منطقه ویلتشر Wiltshire در انگلستان، از آن مکان هایی است که به نظر می رسد ظهور حلقه های کشتزار در آنها به وفور صورت می گیرد. قدیمی ترین حلقه کشتزار در این منطقه دیده شد و هر ساله ده ها حلقه کشتزار در محدوده کوچکی در اطراف محوطه باستانی ایوبری Avebury یا همان نزدیکی مکان باستانی استون هنج Stonehenge ظاهر می شوند. تعداد حلقه های کشتزار در این منطقه آنچنان زیاد بوده که محققان این پدیده می توانند هر ساله تعداد بسیار زیادی از این نقش های شگفت انگیز را در این مکان مشاهده نمایند. براساس مقاله حقیقت حلقه های کشتزار باید بدانید که بزرگترین، پرجزئیات ترین و پیچیده ترین حلقه های کشتزار تاریخ در منطقه ویلتشر Wiltshire دیده شده اند.

تردید در منشا بوجود آمدن حلقه های کشتزار

در سال 1991، دو مرد بازنشسته انگلیسی به نام های دیو Dave و داگ Doug ادعا کردند که کار خلق تعدادی از حلقه های کشتزار را به عهده داشته اند و سپس، آنچنان در ادعاهای خود پیش رفتند که مسئولیت خلق تعداد بسیار زیادی از آنها را به عهده گرفتند. رسانه و مطبوعات این داستان را به سرعت منتشر کردند و ابراز نمودند که معمای حلقه های کشتزار حل شد. به این صورت، تمامی علاقه و اشتیاقی که مردم به این پدیده های شگفت انگیز داشتند، در عرض یک شب محو شد.

این ادعای آنها باعث بوجود آمدن سوال هایی در ذهن مردم شد که سالها ادامه داشتند و تا امروز نیز ادامه دارند. اما، خلق این نقش های اسرارآمیز همچنان ادامه دارد و روز به روز پیچیده تر و پر مفهوم تر می شوند. همین پیچیدگی ها بهمراه تحقیقات و مطالعات دقیق تر باعث شدند تا این نکته که حلقه های کشتزار توسط انسان ها طراحی و خلق شده اند، خیلی زود زیر سوال برود، چرا که دانشمندان زیست فیزیک گزارش دادند متوجه شواهدی شده اند که نشان می دهند این طرحها از طریق تکنولوژی موجود در مایکروویو شکل گرفته اند. براساس مقاله راز حلقه های کشتزار باید بدانید که مطالعات مستقلی که در سال 1999 و سال 2001 متشر شدند، گزارش دادند که آن بخش خاص از مزارع تحت تاثیر اشعه شکل گرفته و هیچ وسیله انسانی نمی توانسته در ظهور آنها سهیم باشد.

حلقه های کشتزار و پیغامهای کلی آنها

حلقه های کشتزار تمام شدنی نیستند. هر چقدر هم که در خصوص آنها تردید و مناقشه وجود داشته باشد. در حقیقت، هر ماه، حلقه های کشتزار جدیدی در جهان ظاهر شده و یکی از آخرین نمونه های آنها نیز در اوایل ژوئیه 2019 یافت شد. حتی، گاهی صنعت توریسم به دور محور حلقه های کشتزار گسترش یافته و هزاران بازدید نماینده از سرتاسر جهان برای تماشای این طرح های شگفت انگیز دور هم جمع شده اند. بعضی از آنها بخاطر کنجکاوی به بازدید از این نقش های اسرارآمیز می آیند و بعضی دیگر برای دانستن پیغامهای شفابخشی که احتمال می رود این حلقه ها در خود داشته باشند، خودشان را به منطقه مورد نظر می رسانند.

فرقی نمی کند عقیده داشته باشید که حلقه های کشتزار توسط کشاورزان بوجود آمده اند یا علاقمندان به هندسه یا فرازمینی ها، چیزی که همه بر سر آن توافق دارند، این است که این نقش ها دارای قدرتی بوده که ما را به گذشته آن سرزمین و تاریخچه باستانی آن می برند و آنچه اجداد ما برای تجربه انسانی ضروری می شمردند؛ یعنی احترام به اسرار الهی.

منبع: همگردی

به "پدیده شگفت انگیز حلقه های کشتزار و رازهایی که با خود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده شگفت انگیز حلقه های کشتزار و رازهایی که با خود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید