16 عکس حیرت انگیز و تماشایی از طبیعت

به گزارش وبلاگ هوانورد، بهترین ها: در این مقاله قرار است همراه هم تصاویری از زیبایی های حیرت انگیز جهان را مرور کنیم، زیبایی هایی که بعضی به وسیله انسان ها و عامدانه به وجود آمده اند و بعضی دیگر را دست هنرمند طبیعت ساخته است.

16 عکس حیرت انگیز و تماشایی از طبیعت

موطلاییِ کهنسال/ باورتان بشود یا نه این درخت 1400 سال یا 14 قرن عمر دارد. این درختِ گینگو در ژی آنِ کشور چین قرار گرفته است و 1400 سال است که به فکر هیچ مسئول چینی خطور نکرده که آن را قطع کند. این موجود کهنسال در کوهستان ژونگنان و در نزدیکی یک معبد بودایی قرار گرفته است. برگ های این درخت از اواسط نوامبر طلایی می شود و با شروع ریزشِ برگ ها چشم انداز ای دیدنی شکل می گیرد. جالب است بدانید به این نوع درخت، فسیلِ زنده هم گفته می شود چرا که درختِ گینگو از 200 میلیون سال پیش و زمان دایناسورها تا به امروز تغییر چندانی نکرده است.

کیف آنتیکِ خوکی

خارپشت های دریاییِ زیبا/ روی کره زمین تقریبا 950 نوع Urchin یا خارپشت دریایی وجود دارد که در سراسر زمین پراکنده شده اند.

موتورسیکلتی با طراحی منحصر به فرد/ این وسیله نقلیه به وسیله دِرک اولِرکینگ از کمپانی کینگستون به صورت اختصاصی طراحی شده و به وسیله طراح، شبحِ نیکو یا Good Ghost نام گذاری شده است.

دایناسوری که سوار هلی کوپتر شد/ این تصویر عجیب از زمان انتقال یک دایناسور به موزه علومِ بوستون در سال 1984 ثبت شده است.

درخت و رعدوبرق/ بد نیست بدانید دمای رعدوبرق در زمان برخورد 5 برابر دمای سطح خورشید تخمین زده می شود و همین دمای زیاد باعث انفجار تنه درختی می شود که مورد اصابت رعدوبرق قرار گرفته است.

در نهایت طبیعت قلمرواش را پس می گیرد

از امروز به بعد من ریشه ات می شوم

مجسمه شاخه ای اثر باب وِرشورِن

زن محجبه اثر رافائل مونتی/ شاید تابحال چشمتان به تصاویراین مجسمه شاهکار افتاده باشد اما با این وجود بد ندیدم این مقاله درباره زیبایی های جهان را با تماشای این اثر ساخته شده از مرمرِ سخت شروع کنیم. برای ستایش این مجسمه کافیست ببینید مونتی چگونه تور شفاف روی صورت زن را از سنگ مرمر تراشیده است.

انگشت مصنوعی باستانی/ عمر این انگشت مصنوعی ساخته شده از چوب، 3000 سال تخمین زده می شود. این انگشت مصنوعی از جسد مومیایی شده دختر یک کاهن مصری به دست آمده و شاید یکی از نخستین کوشش های بشر برای ساخت اعضای مصنوعی باشد.

چاق ترین درخت جهان/حالا که یکی از پیرترین درخت های جهان را دیدیم بد نیست نگاهی هم به چاق ترین درخت جهان یا بزرگ ترین درخت جهان از نظر قطر بیندازیم. این درخت در حیاط کلیسایی در استان اوکزاکا در کشور مکزیک قرار گرفته است. جالب است بدانید اهالی محلی تا مدت ها فکر می کردند El Arbol Del Tule در واقع از چندین درخت تشکیل شده اما تست دی ان ای خلاف آن را نشان داد. عمر این درخت در حدود 1200 تا 3000 سال تخمین زده می شود.

دهانه یک آتشفشان یا ورودی جهنم

زنجیرهای تراشیده شده از سنگ/ شما در حال تماشای نمای بیرونی کلیسایی در فرانسه هستید. قدمت کلیسای Lazare Davallon به 1106 میلادی بازمی شود.

کفشدوزک ها

پلِ ماری روی کانال مکِلزفیلد در آزبِری انگلستان

منبع: عصر ایران

به "16 عکس حیرت انگیز و تماشایی از طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 عکس حیرت انگیز و تماشایی از طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید