دوچرخه سواری

آیا بدنسازی قد را می سوزاند و از رشد جلوگیری می نماید؟

در دنیای سلامت و تندرستی شما می توانید افسانه هایی را پیدا کنید که همه آن ها بدون آنالیز علمی و تحقیقات دانشمندان بر سر زبان ها می افتند. یکی از سوالاتی که برای بعضی افراد پیش می آید این است که آیا بدنسازی قد را میسوزاند؟

8 شهریور 1402

چرا باید به تایلند سفر کنیم؟

کشور تایلند یکی از پرجاذبه ترین مقاصد گردشگری جنوب شرقی آسیا است که جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوانی را در خود جای داده است.

12 اردیبهشت 1402

14 مورد از برترین شهرهای دیدنی بریتانیا

مفتخر به داشتن چشم اندازهای متنوع و میراث فرهنگی غنی، بریتانیا جایگاه شهرهای تاریخی، موزه های زیبا و قلعه های قرون وسطی است. بریتانیا، تشکیل شده از کشورهای انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی، مخلوطی از جاذبه های مدرن با چشم اندازهای کهن ارائه می دهد....

22 دی 1401

اهمیت نقش آموزش در سیاست گذاری های کلان گردشگری

حمید روحانی مدیر آژانس آفتاب کلوت در ششمین میزگرد چالش ها و فرصت های حوزه گردشگری که با موضوع آنالیز شرایط آموزش در صنعت گردشگری در دفتر سایت خبرنگاران برگزار گردید با بیان این که نبود سیاست گذاری کلان آموزشی در صنعت گردشگری، فعالان این حوزه را به پیگیری...

21 دی 1401

دو دقیقه ورزش شدید در روز برای افزایش طول عمر کافی است

به گفته محققان، انجام ورزش شدید روزانه ممکن است کلید افزایش طول عمر باشد.

11 آبان 1401

در سفر به سوئیس کجا بریم؟

شکلات، پنیر و ساعت از جمله اولین چیزهایی است که در خصوص سوئیس به فکر شما خطور می نماید اما نباید فراموش کرد که این کشور بعضی از برترین و زیباترین منظره ها طبیعی را درون خود جای داده است. سوئیس به لطف قرار گرفتن در میان کوهستان های آلپ، سرشار از منطقه ها...

23 شهریور 1401

دریاچه شورمست مقصد یک روزه مجذوب کننده

دریاچه شورمست کجاست؟از جاده فیروزکوه باید به سمت قائمشهر بروید پس از طی حدودا هفتاد کیلومتر از فیروزکوه به پل سفید می رسید بعد از پمب بنزینی تابلوی شورمست را می ینبید که باید به سمت چپ بروید. جهت تقریبا ماشین رو است و انتهای آن به دریاچه می ریزد.

12 مرداد 1401

پدر کودک ربا دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تی وی نیوز، پدر 36 ساله ای، کودک 3 ساله اش را از مادرش جدا نموده و در جنگل های کبک مخفی شده بود. این کودک ربایی 6 روز به طول انجامید و پایان پلیس توانست پدر را دستگیر نموده و کودک را در سلامتی کامل به مادرش بازگرداند.

30 تیر 1401

وقتی نفر آخر مسابقه با خوش شانسی اول می شود

در مسابقات رشته های مختلف کوشش و کوشش فراوان برای رسیدن به قهرمانی تاثیر زیادی دارد اما در برخی موارد اینگونه نیست.

3 تیر 1401

با درزگیر اتوماتیک تایر دوچرخه نگران پنچرگیری نباشید

محققان برای اولین بار از فیبرکربن بازیافتی برای فراوری درزگیرهایی استفاده نموده اند که به سرعت پنچری لاستیک دوچرخه های مختلف را می گیرد.

5 خرداد 1401

روزشمار: 17 دی؛ تشکیل کشور رومانی

کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا در ششم ژانویه سال 1861 میلادی تشکیل شد. برای آشنایی با گوشه ای از تاریخچه این کشور زیبا و توضیحات بیشتر با خبرنگاران همراه باشید.

13 اسفند 1400

درباره خوشواش مازندران چه می دانید؟

خوشواش مازندران یکی از ییلاق های رویایی نزدیک آمل است که مثل بهشت می ماند. آن بالا که برسید، از بالای ابرها هم آبی دریا را می بینید و هم سبزی جنگل را.

29 دی 1400

از تبلیغ شیطان پرستی تا ظهور موجوداتی عجیب با آزمایشات هسته ای، ماجرا هایی عجیب در پشت پرده کارتون ها!

گاهی در فضای مجازی، تئوری و فرضیه های مختلفی در خصوص کارتون های معروف مطرح می گردد.

23 تیر 1400

خبرنگاران ورزشکار پیوند اعضا ابهری به قله آلاقاپو خدابنده صعود کرد

زنجان - خبرنگاران - دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: ورزشکار پیوند اعضا شهرستان ابهر با موفقیت به قله 2 هزارو 900 متری آلاقاپو در شهرستان خدابنده صعود کرد.

9 تیر 1400

آیا فعالیت بدنی باعث کاهش فشار خون می گردد؟

رئیس گروه مبارزه با بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: فعالیت بدنی باعث کاهش فشار خون می گردد و مؤثرترین نوع فعالیت بدنی، پیاده روی است.

22 خرداد 1400

میدانید زوریخ کجاست؟

اگر دوست دارید در مورد بهترین شهرهای جهان بدانید و علاقه دارید تا به آن ها سفری تفریحی داشته باشید قطعاً زوریخ سوئیس یکی از آن ها است.شهر زوریخ کجاست؟ 12 زوریخ زوریخ سوئیس بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر سوئیس است که با داشتن جاذبه های گردشگری متعدد، یکی...

1 دی 1399

5 طرح شهرداری رفسنجان افتتاح شد

خبرنگاران/کرمان به مناسبت هفته دولت، 5 طرح در سطح شهر رفسنجان با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان مورد بهره برداری نهاده شد.

21 مهر 1399

ماسک پنج لایه ضدکرونا ساخته شد

با گسترش کووید- 19 در کشورهای سراسر دنیا، مراکز کنترل و پیشگیری بیماری، استفاده از ماسک را به همه توصیه می نمایند. حال یک شرکت ماسکی فراوری نموده است که به گفته آنها این ماسک ها به دلیل پنج لایه بودن از ورود ذرات آلوده موجود در هوا به دهان به طور قابل توجهی...

21 شهریور 1399

معرفی بهترین مناطق کویری ایران برای رصد آسمان شب

رصد آسمان شب در مناطق کویری ایرانیکی از جذاب ترین مکان ها و جاذبه های طبیعت گردی برای ایرانی ها، سفر به مناطق کویری است. در میان دانشمندان و گردشگران افراد بسیاری را پیدا خواهید نمود که به نجوم و رصد آسمان شب علاقه دارند. با این وجود، در چه مکان هایی می...

24 خرداد 1399

فصل جدید کاوش دایناسورها در کرمان، شهری که هر روز پیرتر می گردد

خبرنگاران - گروه استان ها: هر روز صدها خبر و گزارش در صفحات استانی خبرنگاران منتشر می گردد که شاید از چشم کاربران دور بماند. در بسته خبری امروز سعی شده گزیده ای از مهمترین اخبار گروه استان های خبرنگاران برای مخاطبان عرضه گردد.

28 فروردین 1399